lørdag 14. februar 2009

Valentindagen <3

I dag er det valentindagen og vi har ikke en så stor tradisjon med å feire det her i huset. Mannen dro jo også på isfisketur i går, men før han dro hadde han satt dette til meg i skapet sitt :)

En rosa drøm i vinduskarmen :) Tingene fra mannen passer perfekt sammen med blomsten i vinduskarmen!
Min nye favorittkopp :) Den var bare nydelig!

Oppi koppen lå litt godteri til meg... Gaven er fra godterbutikken "Sweet Heart". En utrulig digg butikk ;)

Inni kortet:


Mannen fikk også en liten gave med seg på tur. Dette kortet lagde jeg til han:

Favorittsjokoladene måtte han også få :) Dette er eksklusiv sjokolade fra Northern Delights, som holder til utenfor Alta. De er faktisk verdens nordligste sjokoladeri! Mannens favoritt er "Havkyss" og "Draumur". Havkyss består av mørk sjokolade og havsalt, Draumur består av sjokolade og salt lakris. Jeg rakk ikke å ta bilder av Draumur, den ligger i magen til min kjære ;)

En vellykket dag for oss begge to :D Nå venter en bedre biffmiddag på oss.

1 kommentar:

Else sa...

Sååå koselig. God natt.