torsdag 5. februar 2009

Kontoret/gjesterommet

Da er gulvet ryddet for rot (ikke vinduet...) og vasket. Slik ser rommet ut uten møbler (det ser så lite ut uten møbler!):

Vinduslister, vinduskarmene skal males, men først pusses. Det tar jeg etter all tak og veggmaling. Hvis noen har forslag til hviken glans jeg bør bruke, er det bare å rope ut! Har kjøpt en liten boks med glans 70, som jeg har tenkt å teste ut. Er det noen som har erfaringer med å male alt rundt vinduet, og som vil dele de?



Jeg lurer på om jeg kanskje bør male gulvlistene... Hva synes dere?


Døra er på samme vegg som vi har TVèn. Dør og sørlist skal males. Dersom noen har tips angående maling av dør, tas det imot med stor takk.


Ha en fin kveld folkens!

3 kommentarer:

Christine Louise sa...

Det blir nok kjempe fint :) Jeg har malt vinduspostene og sånn hos meg. Det tar litt tid og det trengs to strøk maling. Brukte hvit, men husker ikke hvilken type :(

Ang. teppet så blir det et lite teppe.. Kanskje til en baby eller noe ;)

Heldige deg som fant tre lappetepper. Ønsker meg sårt lappeteppe. Elsker lappetepper :)

Klem fra meg..

Bdicte sa...

Hei! Ikkje mal golvlisten. Når de e samme farge som golvet, vil golvet virke større! Optisk illusjonsgreie....;)

Ha en fin kveld!

Fru Luna sa...

Kjekt å vite, Benedicte! Takk for rådet, da spare vi oss for litt arbeid også ;)