mandag 2. februar 2009

Kaoskontroll?

(Bilde av aviskurven som jeg kjøpte på "søppelbutikken" i forrige uke. Den har fått to strøk med 0500-S, glans 90.)

I dag har vi tømt kontoret for alt av møbler og småting, og veggene er vasket og gjort klar til å males. Alt som var på kontoret står nå midt i stua og det er fullstendig kaos! Jeg tok noen bilder av det, men de blir nok for "grove" for dere :P

Her en bilder av noen av de andre tingene som er malt:

To stykk rammer fra "søppelbutikken". De var i utgangspunktet grønne, men har fått to strøk med hvitmaling glans 90. Jeg skal bruke de til å ramme inn tapeten som jeg kjøpte på Interiørland.
Tallerkenhylla skal henges på veggen på kontoret/gjesterommet. Det blir nok ikke problemer med å finne ut hva jeg skal oppbevare i den, for den kan jo brukes til alt mulig rart. Jeg har til og med sett at noen har brukt en lignende som skohylle, og hengt opp sine lekreste stilettsko :)


En hylle som skal opp på kjøkkenet. Jeg måtte legge den på salongbordet for å teste ut hvordan hvitfargen og glansen ville fungere på det. Som jeg har nevnt tidligere, er vi omgitt av gul furu her i heimen. Planen er å male alt hvitt! Så jeg ender nok opp med samme fargen som småmøblene, 0500-s, glans 90. Noen som har andre forslag til glansvalg?


Et malespørsmål til: Hvilken glans bør vi velge å ha på dør, vindu og listene?

1 kommentar:

Mia, New Room Interior sa...

Hei! Så fine ting du har malt!! :-) Fin blogg du har, gøy at du vil være med i konkurransen min!! Klem-Mia