torsdag 12. februar 2009

Hybeltilværelsen er over!


Ja, dere hørte riktig! Nå sitter jeg endelig i sofaen i stua, og senga blir igjen kun brukt til det den er ment for. Nå er hele huset nyvasket og alle tingene er kommet på plass igjen. Det eneste som mangler er listverket rundt vinduer og dører. Må kjøpe maling til de i morgen.

Måtte pynte litt ekstra på soverommet i kveld og tok en prøverunde med alle sengeteppene jeg har.
Sengeteppe 1: Heklet sengeteppe som vi fikk i bryllupsgave fra bestemora til mannen.

Sengeteppe 2:

Sengeteppe 3:

Sengeteppe 4:

Jeg har et lite luksusproblem... Hvordan skal jeg klare å velge hvilket teppe jeg skal bruke?
Kan forresten bare ta bilder fra den ene siden av senga, da jeg fremdeles ikke har klart å få tak i et til nattbord.
Tok på nytt sengesett fra Turiform i kveld. Gleder meg til å teste det ut om noen minutter :)

God natt!

1 kommentar:

Else sa...

Sååå koselig og for et luksusproblem du har med alle sengeteppan. :) Glede mæ til å se flere bilda fra leiligheta.