onsdag 27. januar 2010

Trekning på bloggen min!



Det blir en trekning på bloggen min når jeg har passert 50 000 besøkende. For å bli med på trekningen må du legge igjen en kommentar under dette innlegget. Alle kan delta, men de som ikke har en egen blogg, må legge igjen et fornavn og en mailadresse. Dette for at jeg skal kunne få tak i dere om dere skulle vinne.

Premien blir en overraskelse.
(Det er jo ingen som vil vite på fohånd, hva man får i julegave...)

Jeg kommer også til å trekke ut en ekstra vinner ut av mine faste følgere, som så trofast har hengt med meg, til tross av flere bloggepauser. Jeg ønsker spesielt å gi noe tilbake til dere, for det er dere som gir meg motivasjon til å blogge :) Flere kan selvsagt legge seg til som følger, men jeg ønsker at de som legger seg til, gjør det fordi de liker bloggen min og ikke for å få en ekstra vinnersjanse. (Fru Luna holder opp en streng pekefinger!) ;)

Dersom noen vil linke til konkurransen, kan dere bruke bildet ovenfor, men det fører ikke til et ekstra lodd.


168 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Eg elskar julegåver, hihi :) so er garantert med i trekninga di :)

Klem M ♥

karoline Kjøs sa...

Klart jeg vil være med på trekning, selv om jeg ikke har blogg.

karinhalvorsen@hotmail.com

Minka sa...

Heisann, konkurranser er alltid gøy... Og jeg synes det er en fin måte å finne nye intressante blogger på og. Håper du får en fin onsdagskveld, og takk for titten..
Klems...

Anonym sa...

er med:)

Anne-Grethe
anne-gk@online.no

Familien i Fjellborg sa...

Hei hei..

klart jeg vil være med på trekning, ligger som følger allerede nettopp fordi jeg liker bloggen din.

hilsen Anita S

Lyst og luftig sa...

Så moro med 50 000 besøkende. Jeg er fast leser av den flotte bloggen din. Du får frem så fin stemning i bildene og du er flink til å uttrykke deg:)

Lykke til med helsen:)

aase sa...

Gratulerer med store besøkstall, ikke rart så lekker blogg du har. Jeg har fulgt deg lenge og jeg linker gjerne til deg!!

My home is my Castle sa...

Alltid gøy med konkurranser og jeg er med :)

Klem,Kari

Charlotte sa...

Grattis med et imponerende antall besøkende til din nydelige blogg! Snille deg som vil premiere oss andre da!!! Spennende! Jeg vil selvsagt være med ;)

Klem fra Charlotte :)

victoria (huset i byen) sa...

Åhh så morro, klart jeg er med på det... og er jo veldig gøy med en overaskelse i posten.....
Krysser fingrene for at jeg har vinnerlykken med meg ;)
Vet ikke hva jeg skal gjøre med kommoden, så lagt ut et spørsmål om det på bloggen så jeg kan få masse tips....
klem victoria

ANETTESHUS.COM sa...

Gratulerer så mye med 50 000 besøkende!!! Så spennende med en konkurranse da! Jeg er med;)

Ha en fortsatt fin onsdagskveld!

Klem
Anette:)

Else sa...

Æ vil og være med. :)

Audhild sa...

GRATULERER så mye med populær blogg:)
Jeg vi gjerne være med på trekning!!! *tvitvi*

Fru Wonka sa...

Gøy med konkurranse, jeg vil gjerne bli med :)

lillelise sa...

Hei!
Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Skiltene jeg har er selvlagde. Og jeg vil selvfølgelig med på trekning hos deg!
Ha en fortsatt fin kveld

MariMaja sa...

Jeg er gjerne med på trekning;)
Linker også jeg:)
Ha en fin kveld

Anonym sa...

Kjempe koselig blogg! Ønsker julegave ja ;)

Hilsen Kari (k_riise@hotmail.com)

Nennes sa...

;-D

snøklem

Monica sa...

Dette vil jeg veldig gjerne være med på:) Spennende med slike give-awayer!! Klem fra Monica

(eddas) sa...

Ja...selvfølgelig er jeg med....tror du var av de første jeg begynte og følge:)
Ser du har fikset musikken på bloggen:)
Linker gjør jeg jo.....
Grattis med 50 000 besøkende....ja morro er det:)
Og koselig og komme her på besøk er det og:)
ha en fortreffelig kveld
klemmerpå

Tonje w sa...

nå har jeg det travel her hjemme, men rekker alltid en tur innom bloggen din:) jeg er med!

Christine Louise sa...

Jeg er sååå med :)

Klem

Anne sa...

Hei hei!
Sjølvsagt vil eg vere med:D
Gratulerer med flotte besøkstal!
Det er vel fortent:)
Klem Anne

Sol sa...

Vakker blogg som jeg oppdaget for en uke siden, og er glad for det;-}
Jeg vil gjerne henge meg på og være med i trekningen.

Anonym sa...

hei, er ny seer av bloggen,koselig og hører at du bor i gamle lærfabrikken, der hadde tromsø folkeskole i gamle dager helsekontroll.du har klart å få det fint til der. hilsen Maria N sin farmor

Guros Drømmeverden sa...

Liker bloggen din og blir gjerne med i trekningen :o)
Som svar på spørsmålet ditt bor jeg på landet, noen mil nord-øst for Tromsø :o)

Anonym sa...

Blir jo spennende uansett da når vi ikke vet hva premien er!
Grattis med så mange visitter!

Pia sa...

Jeg blir gjerne med! Spennende!

Anonym sa...

Så kjekt at så mange følger bloggen din;)Jeg er som tidligere nevnt, en ivrig leser og får masse inspirasjon av deg og din blogg:-))Spennende med konkuranse og trekning:) Ha en fortsatt fin kveld og uke.

Klem fra Vigdis
vigddan@online.no

Silje Mari sa...

Hiv mæi på såklart. Konkurransa e jo knallartig:D

Mailen sa...

Gratulerer med de snart 50000 besøkende:) Jeg vil gjerne være med :)Ha en fin kveld :))

Besta sa...

Alltid gøy med trekninger, jeg blir med:)

Anonym sa...

Hei! Første gang jeg er innom bloggen din. Utrolig fin og koz.
Mvh Rita
sparsaas@online.no

Daisys home sa...

Jeg vil selvsagt være med på trekningen din.Og grattis med besøkstallet!Du har jo ligget som følger og på bloggrollisten min hele tiden.Klem Sissel

Trine sa...

Heisann!!!
Æ vil selvsagt være me på konkurransen din!!!
Håpe vi sees i palmehelga!!
Klæm fra tyskland!

Ei vetja fra Senja sa...

Gratulere som mye med 50 000 besøk, en trivelig blogg å besøke, så det er ikke rart du ofte har folk innom. Ha en fin kveld

Unknown sa...

Så gøy med trenkning:)
Jeg er med:)

Ha en fortsatt fin kveld:)

Klem Linda

Mor og datter sa...

Hei på deg!! :)
Jeg vil gjerne være med på trekningen!! ;) alltid gøy med det og grattis med så mange besøkende!!! Stoor klem fra meg!

Home By Virginia sa...

Oi oi oi...!!! Grattis med så mange besøkende... :D

Jeg blir gjerne med i trekningen din... :)

*Natti natti*

Klem fra MV

salige lavendel sa...

Så spennende - får jeg lov vil jeg gjerne være med =)

Anonym sa...

Hei!
Jeg har fulgt med på bloggen din litt under et år nå ca.. En kjempe fin blogg som jeg titter innom nesten hver dag:)
Vil gjerne bli med i trekningen:)
idaga87@mail.com
Hilsen Ida:)

Gry sa...

Jeg vil også gjerne være med på konkuranse! Linker også jeg! :)
Hilsen Gry

Gro sa...

Hei Fru Luna!
Jeg blir også gjerne med vet du! Jeg har deg i bloggrollen min - og titter innom rett som det er! legger ut link også - skulle bare mangle! Ha en strålende januardag - klem fra Gro!

Anonym sa...

Eg blir gjerne med:)
Ønsker deg en fin dag
Klem Nina

VigdisMargrethe sa...

Nydelige bilder, og nå blir jeg vel også med i trekningen

Karen sa...

Hei... Fant bloggen din i en kommentarliste et sted, og når jeg så navnet kom jeg til å tenke på en superkoselig liten kafe :)
Den heter nemmelig Fru Luna, og jeg besøkte den når jeg var hjemme i Bergen på juleferie :)

Mitt Blogglandia sa...

Gratulerer med så mange besøkende!
Vil mer enn gjerne være med i trekninga!
Lykke til videre!

Lisa \ Eliver sa...

Jeg vil også gjerne være med i trekningen! :)

Elis@beth sa...

Jeg er med-krysser fingrene!!

Klem til deg!

Fro (Idyll på landet...) sa...

Hei! Mitt første besøk her inne på bloggen din - så koselig den er! Jeg har lagt meg til som følger, og gleder meg til flere inspirerende besøk her inne! Blir gjerne med i trekningen - har en give away gående inne hos meg også, hvis du har lyst til å delta.

Ha en fin kveld!
Klem

Anonym sa...

Gratulerer så mye med de 50 000:-)
Og jeg vil selvsagt være med!
Linker også jeg:-)
Klem,Hege.

Lykkeliten sa...

Så kjekt med 50.000, gratulerer=)
Vil være med i konkurranse ja=D

-Kamilla- sa...

Jeg er med :0) Og følger er jeg fra før av ;0) Elsker overraskelser, så dette er spennende. Gratulere med 50 000 besøkende, du har en flott og inspirerende blogg! *Klem*
-Kamilla-

Sissel Olin sa...

Så gøy med give away! Og spennende med hemmelig premie:) Jeg blir gjerne med!
Er første gangen jeg er innom bloggen din, og hit vil jeg gjerne innom flere ganger, så jeg linker deg til siden min og slenger meg på som følger:)
Ønsker deg en flott kveld!
Klem Sissel Olin

Anne N. sa...

Åååå, så spennende!!
Jeg vil så klart også være med på dette :o) Du har en nyyydelig blogg!
Stå på!
Anne:)

Lykkeliten sa...

Gratulerer med så mang besøk!

Koser meg stadig på bloggen din jeg ;-)

Lykkeliten

Anonym sa...

Hvem liker vel ikke overraskelser:)

Ha en fin dag

Perlemor sa...

Hei fru Luna!
Det er første gang jeg er innom bloggen din og her har jeg funnet en perle! Kommer gjerne tilbake - og JA, jeg vil selvfølgelig være med på trekningen!!!

Ønsker deg en fin helg, klem fra Perlemor ;)

Kathrine H sa...

Så spennende - jeg blir veldig gjerne med i trekningen. :o)

Ønsker deg en riktig god helg!

Ingrid sa...

Jeg vil gjerne være med i konkurransen! :)

Kjeruben sa...

Geatulerer med masse besøk, vel fortent!
Så kryssar eg fingrar for egen vinnerlykke ;-)
:o)

Lisbeth sa...

Jeg henger meg på!!!!! Lisbeth k

Vårt Hus sa...

Så deilg avslappende soverom du har. Ser ut som det er bloggifiserbart til en hver tid1
Jeg blir gjerne med i konkurransen din.
Ønsker deg ei riktig god helg, klem Yvonne

Anonym sa...

Flott blogg med mye inspirasjon=)Må alltid innom...;) jeg er med på konkrranse vettu=§
Klem fra Irene
(irenelier_@hotmail.com)

Kristoffa sa...

Så morsomt med slike trekninger.
Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen :)

M sa...

50 000...det var gjevt....jeg blir gjerne med på feiringen!
Ønsker deg en god lørdag, klem,M

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så mange :) Gratulerer!


Jeg vil veldig gjerne bli med. :D



God helg!

Vibeke :)

På landet sa...

Så gøy, jeg er med.
Var sikker på at jeg var følger,men så feil kan man ta.. men nå har jeg lagt meg til.

Pink lady sa...

Jeg blir gjerne med:)

Klem Pink Lady

Havets Datter sa...

Hei!
gratulerer med mange besøkende!! Så spennende...jeg vil gjerne være med å vinne ;)
Det er alltid så koselig å titte innom hos deg. Du har det så lunt og koselig hjemme.
Ha ei flott helg!

Klem K

Jeanette sa...

Hei hei!! denne slenger jeg meg med på!!!!


klem fra Jeanette

Unknown sa...

Jeg å vil være med på trekkningen.

Småfint sa...

Gratulerer!!
Jeg er med!!

Hege-Annie Simonsen sa...

Så spennende! Er gjerne med i din konkurranse - elsker overraskelser av det hyggelige slaget. :)

Legger nok turen innom deg flere ganger, for her var det jammen koselig. Man kan jo drømme seg bort litt og få fine tips/inspirasjon her hos deg! Takk for sjansen til å vinne!

Klem, Hege

Beate, A Brighter Day sa...

Vil selvsagt være med i trekningen :) Gratulerer med så mange besøkende! Skjønner det godt ;)

Klem

hege sa...

Hei.
Gratulerer med så mange på besøkende på bloggen. Vil gjerne være med på trekningen
Hilsen Hege(uten egen blogg)

hjem hos linda sa...

Hemmelige gaver er gull!! For ettervert som man blir voksen blir det jo mindre og mindre gaver til jul.....
Så derfor hiver jeg med i trekkningen her inne!!
La meg til som følger av din fine blogg!!
Ønsker deg en fin søndag!!!!
Klæm Linda

Torills blogg sa...

gave og konkuranse, spennede. Usikker på om jeg følger men du er nå i blogglisten min ;)
ha en fine søndag videre

Lenemora sa...

Jeg vil gjerne være med i din konkurranse!
Håper på vinnerlodd...

Ha en fin uke!

Klem fra Lenemora

Janne Lillian ♥ sa...

Så spennende!! Jeg er ny i denne bloggverden så henger meg på:-) Alltid gøy med konkurranser. Legger meg også til som følger, har jo fulgt deg en liten stund i smug allerede!! Ha ei super uke! Janne Lillian

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med, selv om jeg ikke har blogg selv, ennå:)

Tina.
tinareksen@hotmail.com

Camilla sa...

Hei! Jeg vil gjerne være med på konkurransen :) Synes du har koselig og inspirerende blogg, besøker den hver dag :)

Hilsen Camilla :)
camilla.eilifsen.midtbu@gmail.com

Mira sa...

Gratulerer med masse besøk!
Blir gjerne med i trekninga.
Bloggen din er ny for meg, vil lese litt mere nå etterpå.

Klem fra Mira.

sonja sa...

Spennende.Men fin og rolig blogg forresten.

Lillebea sa...

Gratulerer med masse besøkende! Gøy med konkurranse, så jeg slenger meg med :)

Kreative drømmer.. sa...

Gratulerer! Jeg tar gjerne masse masse lodd..tihi
Er gjerne med på denne konkurransen!

Jeg har giveaway inne hos meg også:)

Silje sa...

Jeg blir gjerne med! :D Første gang jeg blir med på en konkuranse! ;)

Anonym sa...

Hei.
Nydelig blogg du har. Og fine bilder. Ønsker å være med på konkuransen ja.
Hilsen Hege(hegeand2@broadpark.no)

Vanilje sa...

for en koselig blogg du har. hiver meg med her jeg også :) Ha en god helg!

Lykkehjemmet sa...

Hei!!
Så utrolig flott blogg du har:) Jeg er helt ny i denne verden,har hat egen blogg i bare to uker:)
Er så mye å sette seg inn i, mye er vansklig også.
Jeg vil gjerne følge deg,hente tips og ideer!! Har litt å lære kan du si.
Linker deg til siden min så andre også kan se din flotte blogg!!
Takker for titten,jeg har kost meg masse. Kommer igjen flere ganger:) Go søndag:)
Klem Mona

Sonja Middelhuis sa...

Så fin blog! I dag har du hjulpet meg! Vi har nemlig vært på hytta som vi har arvet etter moren og faren min. Hytta har vi solgt og var derfor å tømme den i dag. Faren min var veldig glad gamle møbler og jeg hadde så lyst til å ta med noe av dette hjem. Min mann klarer ikke å se noe vakkert i gamle, brukte ting, så jeg hadde det litt strevsomt i dag. Så fant jeg bloggen din og viste min kjære hvordan resultatene kan bli - og det hjalp gitt! Så tusen takk for en kreativ og nydelig blog med fine bilder og tips!

Vennlig hilsen Sonja

Jeanette sa...

Du har en nyyyyydelig blogg!! og jeg legger meg til som følger, for her vil jeg følge mere med!!

slenger meg på i give awayen å!! morro...

klem fra Jeanette

Linda sa...

For en flott blogg du har:) jeg vil vveldig gjerne være med på give awayen din:)
ha en fin uke!
klem

Siri sa...

Nydelig blogg du har :) blir gjerne med i konkurransen din!

Thelma Louise sa...

så koselig det var hos deg.:-) Jeg vil gjerne være med.:-)

Gry

engleloftet sa...

jeg er fast følger, trodde jeg hadde meldt meg på, men fant meg ikke:S rare greier, men nå er jeg med!

Jatte sa...

Kjempespennende :)
Jeg blir med ..

Ha en flott dag,
Klem Jatte .

Herr og Fru Nordnes sa...

gratulerer så masse - da venter vi med deg gitt!

Ha en fin kveld

klemE

Anne Grete sa...

Jeg er gjerne med.. Ny her på bloggen din, likte den veldig godt. så legger meg til som følger.

Klem

Bossa sa...

Blir gjerne med. Fin blogg.
Klem :O)

Hanna sa...

I'm in! =D

Elisabeth sa...

Jeg prøver meg også. Gratulerer!

Mamsen sa...

Spennende! Jeg kaster meg med i konkurransen =)

Anonym sa...

Så fin blogg du har!! Jeg blir veldig gjerne med:)
Tutta

www.elineogbaby.blogg.no sa...

Å, så gøy! Jeg er med!

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Wow, for en nydelig blogg!! Elsker stilen din!

Jeg blir gjerne med på giveaway og håper jeg vinner. Hadde vært koselig med en overaskelse siden vi overtar nytt hus på fredag.

Maria sa...

Hei igjen, jeg så ikke at du hadde konkurranse før nå, jeg:) Blir veldig gjerne med, og håper og VIL vinne!!! ;)


Klem igjen, og god bedring? eller noe sånt....:)


PS: mailadresse er: datemeg krøllalfa gmail punktum com

Ja, jeg vet. Merkelig adresse, men trodde jeg skulle bruke den til et spesielt formål, jeg.... :P

Unknown sa...

For en utrolig fin blogg du har... <jeg kommer absolutt til å ta turen innom her flere ganger!!!

Vinglefrøken sa...

Jeg blir gjerne med i trekningen din - elsker hemmelige gaver..! Fullt forståelig at du har mange besøkende, forresten!

~Kristina~ sa...

Jeg er gjerne med!:) For en fantastisk fin blogg du har:)

Siv sa...

Hei
jeg er med digger å se på de supre forvandlingene dine. Får så mange gode og nyttige tips.!!
Siv

Precious Home sa...

Vil gjerne være med! Har fulgt bloggen din en liten stund, men ikke "meldt meg som følger" så det burde jeg vel gjøre nå. Utrolig mye fint du har her inne!

Har nettopp laget meg en interiørblogg selv som du gjerne må komme å ta en titt.

Ha en fin dag!

Mona Christin sa...

Hei.

Jeg vil gjerne være med i din giveaway. Du har en flott blogg. Nydelig.

Klem fra Mona C♥

Anne sa...

Jeg la meg nett til som følger etter å ha funnet deg på NIB, og nå så jeg plutselig at du har en give-away! Jeg blir selvsagt med på den også! :) Så gøy! :)

Anne

♥ Stines hverdag sa...

Konkurranser er alltid gøy! Og spennende med hemmelig premie :)
Jeg vil gjerne være med.
(Er allerede følger av bloggen din)

Ha en fin dag!

Benedicte sa...

Jeg vil også være med, har lagt meg til som følger også.

Siddismamma

Maria ( Idekroken ) sa...

Jeg vil gjerne delta. Du har en vakker blogg, som jeg følger.

Jeg skal også prøve å lage en link.Akkurat nå er jeg så dårlig,men prøve etterpå ;)

Klemmer fra meg

Mira sa...

Vil gjerne være med,eg.

Miraklem.

Unknown sa...

Hei!

For en nydelig blogg! Jeg er ny i bloggverdenen, og gleder meg til å følge bloggen din!

Ta gjerne en tur innom hjertero.com. Er i oppstartsfasen, men gleder meg til å bli dreven i gamet!

Hilsen Silje / hjertero.com

Hege sa...

Så flott blogg! :-) Fant deg gjennom en link til giveaway'en, og ser at dette fort kan bli en blogg jeg vil følge fast :)
Og julegaver i februar, er jo bare lykke! Så jeg krysser fingrene... :)
Hilsen Hege

Hege sa...

Ikke rart du har 50.000 besøk :)
Jeg begynte å følge deg forrige uke, men denne giveawayen fikk jeg ikke med meg før nå :)

Slenger meg på og krysser fingrene :)

HA en fin dag!
Klem Hege

Nita sa...

Så spennende. Jeg vil gjerne være med. titter ofte innom den fine bloggen din :o)

Frk Ligaard sa...

Da jeg desverre ikke har så stor tro på at jeg kommer til å vinne 90 mill i Vikinglotto neste onsdag, får jeg satse på denne siden i stedet. Gratulere så mye med himla mange besøkende!

kine sa...

så spennende med givaway :D

dette må jeg jo være med på!

du har en kjempefin blogg, som sprer masse inspirasjon :)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg hive meg gjerne med på konkurransen eg:) Du har ein kjempeflott blogg! Ein av dei første interiørbloggane eg oppdaga faktisk;) Gratulerer med snart 50 000 besøkande, må vere fantastisk kjekt;)

Klem frå Bjørg

Solveig sa...

Veldig koselig blogg du har....og en spennende konkurranse jeg følte jeg ville være med i:o)
Ønsker deg en flott dag!
Klem fra Solveig

Lykkemamma sa...

Jeg vil gjerne være med :-)

Anonym sa...

hei. jeg vil være med.
mvh vibeke
vibekestrand23@yahoo.no

Monica sa...

Gratulerer med straks 50.000 besøk!
Du har en utrolig flott blogg, så det tallet vokser seg nok raskt mye større! :)

Og klart jeg vil være med i trekningen din! ;)

Ha en fortsatt fin dag, tror jeg tar meg en tur og titter litt til inne hos deg jeg! :)

Jannes lille sted sa...

Ja jeg vil være med!:)
Klem Janne Merethe

Unknown sa...

Jeg har kjempelyst å være med i trekningen. Ikke rart at du har mange kikkere innom. Du har en flott blogg. Stemningsskapende og lunt. Misunner deg din stilsikre smak.
Stine.haaland@hotmail.com

Vårt Hus sa...

Så spennende, klart jeg blir med. Men jeg vil først og fremst si gratuelerer så mye med masse besøk. Du har en nydelig blogg, som jeg har fulgt ganske lenge.
Klem Yvonne

Min stil sa...

Heisan. Så spennende da. Jeg vil gjerne være med.
Krysser fingrene for vinnerlykke.
Klæm Susanne

NL sa...

Oj, så spennende!
Jeg vil gjerne være med i trekningen din :)

Anonym sa...

Hei. Jeg blir også med:-))En flott blogg du har, jeg er innom deg daglig og finner mye inspirasjon. Gleder meg til nye innlegg som kommer:-)Ha en fortsatt fin dag. Klem fra Vigdis;)
vigddan@online.no

Karoline Sofie sa...

Hei!
Blir gjerne med! Sånt er alltid så kjekt:) Du har ein kjempeflott blogg! Kjem nok til å fylgja med deg vidare:)
Klem Karoline

Unknown sa...

Trekninger er alltid spennende, og mer spennende når man ikke vet hva som ligger under gavetreet også! En fantastisk flott blogg du har! Gleder meg til å fortsette å følge den. Gd helg på forskudd! =)

Bettum Villa sa...

Hei.
Jeg vil gjerne være med i trekningen.
Synes du har en utrolig fin blogg så da la jeg meg til som følger også :D.

Jeg er ganske ny på blogginga, men du kan jo ta en tur innom "Bettum Villa" å titte hvis det frister.

Gro aka emrille sa...

For et fantastisk nydelig hjem du har! Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen:)

Jeanette sa...

Så gøy! gratulerer! I`m in!
Klem J.

A-H sa...

Vil gjerne være med:)

Klem Ann-Helen

Aashildsvilla sa...

.nydeli blogg du har..jeg er med...

Lillian's hus og heim sa...

Hei, er nettopp starta å lese bloggen din, men kjem absolutt til å fortsette med det ja:D

Så eg er med på give-away'en din eg og! ;D

memyselfandi sa...

Hei :) kjempe fin blogg du har, nesten dagli inne å ser ka du skriv :) Vil jo åsså være med på konkurransen din

klem :)

Jeanette sa...

Så spennende.

vil gjerne være med på trekningen.

jeanette_lundekvam@live.no

Ingvild sa...

Så spennende med straks 50tusen treff:)
Bloggen din har lagt i favorittblogge-kategorien min lenge.
Vi har veldig forskjellig stil -likevel finner jeg masse inspirasjon hos deg.

Klem Ingvild

Natalia sa...

Helloo!
Congrats!So so pretty blog!
If I can I try to!
Hugs from Poland
Natalia

Marthe sa...

Hei Fru Luna :-) Min kjære søster tipset meg om bloggen din! Og etter å ha lest et par innlegg å sett noen bilder, ble du en av mine faste "må sjekke flere ganger om dagen" blogg :-) Utrulig spennende å følge med på dine prosjekter, de inspirerer!

Ha en super helg!

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
Så hyggelig med en Give Away hos deg, ja, og jeg slenger meg visst på i siste liten!

Klem Cathrine :-)

Anonym sa...

Flott blogg du har! Og nydelig musikk! Blir gjerne med i trekningen - det blir litt av en jobb for deg med så mange påmeldte! Lykke til! :o) phoebe66@hotmail.no

Anonym sa...

Nu er det snart 50 000 å æ må hive mæ med konkuransen. Du har en fin blogg :) Tove Ø

Anonym sa...

Du har en superfin blogg som jeg ofte er innom.
Hiver meg med i trekningen.
Hilsen Kristin

kristinkatt@hotmail.com

Anonym sa...

Kjempe nydelig blogg! Ønsker å være med i trekninga di :)
Hilsner fra kari i alta
k_riise@hotmail.com

Mariann sa...

Så klart man ønsker å være med og i mellom tiden fortsetter jeg å lese den flotte bloggen mens jeg venter på at jeg er den heldige vinner.

Ingvilds Englehjem sa...

Hei
Utrolig finet her inne hos deg:)
Jeg blir gjerne med på trekkning.
Hilsen Ingvild

Anette {foreldremanualen} sa...

Heisann!

Jeg er med! :-)

Unknown sa...

Hurra! Jeg rakk å bli med i trekninga di. :) Og jeg vil gjerne følge bloggen din fordi den er så flott og inspirerende. Klem!

Ellens hobby sa...

Følger med deg...og nå rakk jeg å bli med...

Ei vetja fra Senja sa...

Henger meg på her, gratulere med så mye besøk i din nydelige blogg

Ingrid sa...

Jeg vil gjerne være med. :)

En bryllupsplanleggers drømmeverden sa...

Hei, utrolig flott :) er veldig gjerne med i trekningen :)

Trine sa...

Jeg elsker overraskelser:)

Rose sa...

Fineste bloggen jeg har sett.....:) Første gang jeg er her inne, og du er nå lagret under MINE favoritter.....Håper på en fin gave....

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Gratulere :) Blir gjerne med på trekninga :)

God Helg :)

Godklem

Anonym sa...

Hei

For en nydelig blogg du har. Liker også kjempegodt fototipsene du har!! Veldig bra forklart og illustrert. Tusen takk!!

Blir gjerne med på trekningen :o)

Hilsen Tussi (lillipet@online.no)

Gurimallada sa...

Jeg kaster meg på i siste liten, men har vært følger av den fine bloggen din en stund altså :) Gratulerer med 50000 besøkende, ikke så rart da, bloggen din er veldig inspirerende! Håper på å være den heldige denne gangen!
Klem fra Ann Kristin

mo9ca sa...

Så gøy med en giveaway - du er jammen snill!
Har deg allerde på blogglisten i bloggen min, og legger meg til som følger av bloggen din også, liker den jo så godt!
Ha en strålende dag!
*klem*

Anonym sa...

Gratulerer så mye med så mange besøkende! Inspirerende blogg du har. Spennende med hemmelig "julegave". Følger deg videre. :)

Klem fra Cathrine
(CathrineArild@hotmail.com)