lørdag 30. januar 2010

Kveldens film på TVNorge! (Herlig landlig interiør i filmen)


Practical Magic er kveldens film på TVNorge. Filmen er en romantisk komedie, med Sandra Bullock og Nicole Kidman i hovedrollene. "Magiens makt", som den også kalles på norsk, handler om to søstre som er hekser. Det hviler en forbannelse over familien, noe som får betydning for kjærlighetslivet deres...

Dette er en veldig søt film, som jeg har sett 2-3 ganger før, sist gang i jula. Det som slo meg i jula, og som jeg tidligere ikke hadde lagt merke til, var det fantastiske interiøret i filmen. Hovedrollenes hus er nydelig innredet i en landlig/shabby chic aktig stil. Og kjøkkenet deres; "SUKK"...  

Filmen starter kl 21.30. God fornøyelse ;) 

5 kommentarer:

(eddas) sa...

Da er den satt på opptak:)
Så gøy og se Drømmefabrikken på utsiden:)
Ha en kos kveld
goklemmer

victoria (huset i byen) sa...

Rart hvordan man nå er oppmerksom på interiøret i filmer og alt...
Sånn er det med en interiørblogger...
Så fantastisk Drømmefabrikk, morsomt å få se utsiden...
Da er gardinene kjøpt inn, skal pakke det og prøve å sende det på mandag...
ha en flott lørdag, og kos deg med film...
klem victoria

Guttemamma sa...

Takk for tipset og GOD lørdagskveld!
klem

Forever Love sa...

Fin drømmefabrikk-nydelig utenpå også!
Takk for tips nu er den på!
Ha en fin kveld!

Klem fra Tonje

fru Dyregod sa...

Å, så dumt at jeg ikke oppdaget den filmen i går! Jeg satt og sløvet og småfrøs mens jeg så på nok en episode fra Englands mest kriminelt belastede småsted (Med hjartet på rette staden).
Hva er det spennende som skal skje hos deg, montro? Har du funnet en skatt som skal smykkes med en diamant-knott?