mandag 11. januar 2010

Noe i gjære!

Godt nytt år folkens!

Et nytt år = mange nye muligheter :)
ME LIKE!!!

Ønsker for det nye året: bli 150 % frisk og rask, starte på studiene igjen, fullføre alle planer for Drømmefabrikken, se mer av verden, tilbringe mer tid sammen med familie og venner.

Alt dette ser jeg frem til!!!

Før jul tok jeg kontakt med en mann som jeg kaller "Snåsamannen min". Det er ikke selveste Snåsamannen, men en annen kar som hjelper meg på veien til bedre helse. Jeg har hatt veldig gode resultater så langt, og har hatt en fantastisk jul takket være han! Så nå er jeg nok en gang positiv til fremtiden, og håper at oppturen denne gangen skal vare for alltid.

I går var jeg også klar for å teste ut malekosten igjen :) Drømmefabrikken flommer over av uferdige/halvferdige oppussingsprosjekter... Så det var på høy tid å ta malekostene opp fra fryseren ;)

Først på listen var skjenken jeg hentet hos mine foreldre i sommer:




Denne gangen bruker jeg vannbasert maling. Er så misfornøyd med den oljemalingen (Beckers) jeg tidligere har brukt, da de fleste tingene har gulnet i løpet av kort tid.

På bildet har skjenken fått ett strøk med grunning og ett strøk med maling. Regner med at jeg må male minst to strøk til før jeg blir fornøyd.




Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene! Beklager nok en gang at jeg ikke har fått besøkt dere tilbake. Jeg har ikke fått tatt en bloggerunde på flere måneder... Ett siste tilskudd til ønskelisten for det nye året: bli flinkere til å besøke andre blogger ;)

5 kommentarer:

LIVS LYST sa...

Mange gode nyttårsforsetter og kuult prosjekt. Det er så gøy å pusse opp møbler! Det er ikke ordentlig VÅR hvis jeg ikke har et eller annet prosjekt gående. Men våren lar vente på seg en stund til her da. Får smøre meg med den berømte tålmodigheten eller kle på meg en hel masse og gå ut i garasjen for å pusse møbler...!!!

Ha en fin dag!
Hilsen Liv

Vingesus og Julebrus sa...

Godt nytt år til deg også - må det bli slik du ønsker!!
Skjenken så pen ut - regner med å få se bilde av den når den er helt ferdig?
Hvor har du forresten gjort av den fantastiske musikken du hadde på bloggen din?! Me miss!!!

Ha en god dag! ♥

Bdicte sa...

Æ håpe du klare alle målan du har satt dæ:))

Glede mæ til å se ferdig sjenk!

Klem
Benedicte.

victoria (huset i byen) sa...

Så bra at du har fått litt energi tilbake, krysser fingrene for at oppturen varer evig....
Gleder meg til å se sjenken ferdig malt...
Bruker selv bare vannbasert og er kjempe fornøyd...
ha en fin kveld
klem victoria

Anonym sa...

Glede mæ til å se det ferdige resultatet. Den blir nok ikke å kjenne igjen tenke æ.