mandag 25. januar 2010

Brillefin? Hjelp meg!!!

Jeg trenger hjelp folkens! Jeg har lånt med meg hjem, 3 brilleinnfatninger fra Specsavers. På Specsavers har de en god deal som går ut på at man få 2 designbriller for prisen av 1 :)

Fra før av har jeg et par veldig nøytrale briller, men ønsker nå noen mer markerte innfatninger.

Hver så snill og hjelp meg! Fortell meg hvilke to briller du liker best:

Alternativ nr 1:
Personlig liker jeg kanskje disse innfatningene best. De er markerte, men nøytrale og fargen synes jeg passer godt til både hud-, øye (grønne)- og hårfargen min.

(Bilde fjernet)

Her er alternativ 2:
Innfatningen er i matt sort. Sort blir veldig fort hardt mot huden... Men disse er likevel de innfatningene jeg liker nest best. Jeg går ofte i sort og da synes jeg det kan være stilig å kombinere det sorte antrekket med noen sorte briller.
På det ene glasset er det limmerker etter et klistremerke, men la ikke dette villede dere ;)


(Bilde fjernet)

Alternativ 3:
Fargen er den samme som alternativ 1, men det er litt mer glans på de første innfatningene.
Jeg føler at dette alternativet er ganske trygt, men kanskje ikke noe mer... De er enkle og greie, men blir det kjedelig?

(Bilde fjernet)



Dette var de 3 innfatningene jeg har å velge mellom. To av disse skal forhåpentligvis bli mine, og jeg har frem til i morgen på å bestemme meg... Så HJELP meg, please!

15 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Nr 3 :) Eg likar mørke briller, gir ein fin kontrast :) Og du kledde dei :)

Lykke til :)

Klem M ♥

(eddas) sa...

Jeg er også glad i sort...så jeg synes nr 2:)
De kledde du veldig godt synes jeg da:)
ha en kos kveld
klemmer på:)

victoria (huset i byen) sa...

Jeg syntes det svarte var de flotteste, ble kjempe kule på deg, o som nr 2 synes jeg de første....
De siste var litt kjedelige i fargen....
Det er altså 1 og 2 jeg ville valgt om jeg var deg....
håper det hjelper å gjøre bestemmelsen lettere...
klem victoria

Unknown sa...

Jeg syns du kledde nr 2 best, og de var kulest:o))

Lykke til med valget... fin blir du nok uansett:o)

Klem Line

ab-mor sa...

Kjæmpefin alle tre. Tror jeg ville gått for nr 1 og 2 men nr 3 var fin den også.

ANETTESHUS.COM sa...

Brille nr.2 kledde du kjempe-godt synes jeg!!! Lykke til med valget:)

Klem
Anette:)

My home is my Castle sa...

Alt kler den smukke heter det, men jeg synes 1 og 3 var de fineste, men du var flott med nr 2 og altså ;) Ikke lett å bestemme seg,jeg må og avgårde å få meg nye...

Klem,Kari

Lillan sa...

nr 1 og 3 var deffinitivt finest:) jeg synes svart ble alt for hardt til deg.

LYKKE TIL MED VALGET!
ha ei flott uke

klem Lillan:)

Margrethes hus og hage sa...

Synes du kler alle sammen, men i prioritert rekkefølge synes jeg 2,1 og 3 :) Så lenge du har et par nøytrale briller, er det jo kjekt med noen som skiller seg litt ut.
Alt kler jo den smukke, så du blir fin uansett hvem du velger!

Ønsker deg en fin kveld :)

Hilsen Margrethe

Besta sa...

Du var finest i nr. 2:) og så nr.3.
Ikke lett å bestemme seg for brilleinnfatning.
ha en fin kveld.
klem fra marilyn

Anonym sa...

Sånt er alltid vanskelig! Kjekt med litt hjelp fra andre øyne:) Selv synes jeg du kledde alternativ 1 best, deretter nr 3, og til slutt nr 2. De svarte ble litt "harde", og jeg synes du så litt eldre ut i dem. Lykke til med valget! Nydelig er du uansett:)

Unknown sa...

Jeg syns de med rosa striper på sidene var de fineste, men trur du blir fornøyd med alle! :)

Jeg så forresten sola her i Tromsø idag, har du sett ho?

Klem fra Maria

Therese sa...

Hei hei snuppa .Jeg synes du ble flott i nr 1 og 2, rålekker. Da kan du jo også kombinere litt. Tøff en dag, litt mer klassisk en annen dag. Flotte kurver også. Ønsker deg en go uke.

STOR KLEM FRA MEG.

Familien i Fjellborg sa...

Hei

Slike valg er aldri lette, mitt forslag er 1 og 2 . Da får du to forskjellig uttrykk.
Lykke til med valget - du kledde jo alle 3 veldig bra.

hilsen Anita S

-Kamilla- sa...

Mitt forslag er 1 og 2. Med disse så får du to forskjellige slik at du kan mixe og matche alt etter humør, anledning og klesstil. *Klem*
-Kamilla-