onsdag 27. januar 2010


God morgen! Ja det er fremdeles morgen for meg som er et B-menneske ;)

Dette er et kveldsbilde fra bloggekroken min. Det ble tatt i pausen til Grey`s Anatomy i går (Gud for en episode, by the way!). Hvis dere ser nøye på bildet, vil dere se at det også har kommet opp nye hvite gardinstenger i stua :)

Vi hadde en storm gående her i Nord Norge i går, men den merket vi ikke noe særlig til her i den gamle solide fabrikken. Så ingen lysekroner ble som pendler i taket ;)

I går kveld fikk jeg også laget noe som skal henges opp på kontoret. Målet er å få de hengt opp i løpet av dagen. Kanskje det blir bilder senere i dag...

Jeg har bestemt meg for at det er på tide med en ny konkurranse på bloggen min. Sist gang var når jeg passerte 10 000 besøkende. Nå har jeg passert 40 000, og tenker at det blir en trekning når jeg har passert 50 000. Et eget innlegg om dette vil komme snart!

Ha en fin dag!


3 kommentarer:

Solveig sa...

Du har en herlig bloggekrok:o) Høres ut som om du kan å utnytte tiden også, innimellom TV-tittingen:o)
Ønsker deg en fin onsdag.
Klem fra Solveig

aase sa...

Blir spennnede å se hva du har laget til kontoret da...

Ha en fin dag!!

Familien i Fjellborg sa...

Det er så koselig på siden din.
Svinger "innom" i kveld for å se på kontoret ditt..

ha en fin dag

Hilsen anita s