søndag 31. januar 2010

Min beste venn... Og award + utfordring


Min beste venn i dag, er denne slipemaskinen fra Black & Decker! Den har spart meg og mannen for mange timer med nedpussing av "det hemmelige prosjektet". Det tok oss til sammen ca 4 timer å pusse "...", og det ville tatt dobbel så lang tid uten denne maskinen.

Tusen takk jenter!!!



Det følger en utfordring med awarden, hvor man skal fortelle 7 fakta om seg selv. Så hva skal jeg fortelle dere, som dere ikke vet fra før av...

1. Fru Luna giftet seg med Hr Luna en stormfull fredag i 2008, samme dag som deogså  feiret tiårsdagen deres  <3
2. Fru Luna, Hr Luna og deres to snille katter, har bodd i Drømmefabrikken i 9 1/2 år!
3. Fru Luna elsker å reise. Hun har fått reist mye i livet, men går daglig rundt og drømmer om den ene store reisen til Mellom- og Sør-Amerika!
4. Fru Luna har studert 1 år i Melbourne, Australia og 3 måneder i Leon, Nicaragua, men hun skulle gjerne ha hatt ett semester eller to til i utlandet...
5. Familien Luna drømmer om et hvitt hus på landet...
6. Fru Luna er en stor romantiker, hun elsker bøkene til Jane Austen og filmene/seriene basert på hennes bøker.
7. Fru Luna drømmer om å jobbe for FN i New York, eller i Geneve, med menneskerettigher som arbeidsfelt...

Awarden skal gis videre til 7 andre bloggere, men siden denne awarden har gått runden rundt nå, så får heller de som vil ha den, få den av meg ;)

3 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Hehe...
Har en utfordring til deg på siden min;-P

Ha en suer søndag videre!=)

engleloftet sa...

min beste venn er en drill! vet ikke hva jeg skulle gjort uten den. den er sånn bitteliten "dame-størrelse" jeg skrur hit og dit og opp og ned hele tiden! lenge leve elektrisitet!

Lenemora sa...

Lenge siden jeg har tatt meg en bloggerunde nå, har vært så travel. Men nå har jeg fått sett meg litt om her hos deg igjen.
Du har en nydelig blogg med vakker stemning og musikk.
Elsker bilder fra soverommet ditt.

Ønsker deg en fin uke!

Klem fra Lenemora