mandag 1. februar 2010

Speilkommode før-etter

 Jeg har oppdaget at jeg har glemt å legge ut før-etter bilder av enkelte møbler jeg har pusset opp. Da jeg kom over bildet under, som viser speilkommoden slik den så ut i gjenbrukshallen, ble jeg paff i et lite øyeblikk. Man glemmer så fort hvordan tingenes tilstand var før oppussingen, og hvor stor forandring som faktisk har skjedd.

Selv elsker jeg å se før-etter bilder, så jeg håper dere vil like dette lille før-etter innlegget fra meg :)

Før oppussing i januar 2009:


Slik så speilkommoden ut etter oppussingen, sommeren 2009:


 Det gikk en del timer til sparkling, pussing og maling, noe dere kanskje kan se ;)

Takk for de søte kommentarene fra dere! Det ble ingen bloggerunde på meg i går, da jeg ble ganske sliten etter nedpussingen av det hemmlige prosjektet. Og i dag føles det ut som at jeg er blitt påkjørt av et tog... Men jeg kommer snart og besøker dere tilbake!

P.S. Hvis du har lyst å vinne en jubileumsgave fra meg, trykk her.

Ha en fin ny uke!


11 kommentarer:

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så flott speilkommoden ble! Kan tenke meg det gikk med noen timer der, ja - men resultatet ble jo supert, da!

Ha ei fin uke!
Klem

Christina Mari sa...

Nydelig ble det!
Artig å se før/etter bilda.
Ha en fin mandag.
Klem Christina

Sissel Olin sa...

For en forskjell!:) Resultatet ble i alle fall kjempe bra:)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempeforandring-til det bedre :)

Synd speilet ikkje var på salg lenger då :( Eg er kjempefornøgd med det! :)

Takk for kommentaren ang eskene :) Har bere laga 2 stk so prøver stadig å lære å finne nye måta å dekorere på :) Men det er veldig kjekt!!

Må du ikkje slite deg ut på prosjektet ditt :)

Klem M ♥

(eddas) sa...

Ja det var litt av en kjempejobb det der......den er jo bare vakker.....
Ønsker deg en fin kveld
goeKlemmer

victoria (huset i byen) sa...

Så morsomt å se hvordan den var før, litt av et prosjekt det der...
Men resultatet er jo helt fantastisk...
klem victoria

Familien i Fjellborg sa...

Spennende med før og etter bilder
- gleder meg til å se hva du driver å pusser på
lykke til med det hemmelige prosjektet..
hilsen Anita S

Solveig sa...

Tusen takk for koselig hilsen:o)
Oj, for et prosjekt du har fullført her! Visst er det viktig å ta før- og etterbilder! Jeg har syndet litt der jeg også, men prøver så godt jeg kan. Veldig kjekt å ha å se tilbake på:o)
Linker deg opp hos meg også:o)
Klem fra Solveig

På landet sa...

Ja det tror jeg på at var litt av en jobb,men når resultatet blir så bra er det verdt det =)

Ha en fin kveld

Camilla sa...

Lekkert, for en flott forvandling, fra mørkt og trist til lyst og trivelig =)

Balke gård sa...

Hei og hå, så flott den ble!! Du er kjempeflink!!! Håepr toget har fjernet seg fra deg og at du er rba igjen!!!! Stor klem, MArianne