fredag 19. februar 2010

Nydelig nattasang

Jeg elsker artisten Yiruma, og kan høre på den klassiske pianomusikken hans i timesvis. Sangen "River flows in you" har lenge vært bakgrunnsmusikk på bloggen min og har vært en absolutt favoritt siden i sommer, men nå har denne sangen steget i gradene og blitt en av mine favoritter. Sangen heter "Love me", *sukk*.

NB! Dersom du vil høre på denne sangen må du først klikke på pauseknappen på spillelisten min, som du finner litt lenger ned på høyre side.



Nattaklem fra meg!

5 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Ville innom for å ønske deg en nydelig fredag, kjære fru Luna.
Varme klemmer fra Elin:)

Anonym sa...

Heia:)
He nåke til deg på bloggen min:)
Ha ei fin helg
Klem Nina

Silje Mari sa...

Spørs ka du e ute etter, men vi har hekla duka, blondegardina, norgesglass, hvite blomsterkrukker, nydelige små koppa og fat (en hund av kvær sort hvis du skjønne),en speilkommode,masse glass,koppa,fat,servise,forskjellig tøy (ikke klær),skrivepulta,litt hylle,gamle bøker,vinylplate,turutstyr og masse masse mer. Håpe du kan komme i mårra. 10-15-se reklame på min blogg:)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Heipådei☺
Ser ut som vi har samme bord ja☺ Kjøpte du ditt kvitt? Eg fekk mitt til bursdagen min av bror min for mange år sia, kjøpt på Skeidar, betalte ca 600kr fpr det, på salg. Har tenkt å male det kvitt, men ikkje komt so langt. Syns det er praktisk med den kanten rundt, men føler det blir fort mykje gris under den, syns du det og? Lure på om eg kanskje skal sparkle hulromma rundt kanten før eg male.

Sofatrekka er kjøpt i Ellos, dei har to typar, dette er den billegaste. Er meir som store laken som blir lagt over, veldig fornøgd med dei! Vert jo litt skrukkete når ein sit i sofaen, men eg bruke no bere å rette litt på det innimellom so det plage meg ikkje. Og bere å hive til vask ved behov☺ Me like☺

Helg igjen☺

Klem M ♥

-Kamilla- sa...

Titter innom og ønsker deg god helg! Nydelig sang, kjenner jeg senker skuldrene og slapper av... Herlig etter en lang arbeidsuke ;0) *Klem* -Kamilla-