fredag 19. februar 2010

Stativ til vaskeklut og oppvaskbørste er kommet i hus :-)

Jeg har hatt en helt fantastisk opplevelse i dag, og nå skal dere få høre :-)

Jeg har jo som mange kanskje har fått med seg, sett etter et stativ til kjøkkenet, for å henge vaskekluter og oppvaskbørste på. Jeg har googlet etter det og vært innom samtlige interiørbutikker i byen, men det eneste jeg fant var stativet avbildet lenger ned i innlegget. Førsteinntrykket av stativet var bra, men jeg ønsket en mer blank variant og en litt snillere pris ;-) 

Da dagens bytur bekreftet min mistanke om at det kom til å bli vanskelig å finne et annet stativ enn det fra Rosendahl, slo jeg meg til ro med at det var denne jeg likevel var nødt til å kjøpe. Men prisen på 270 kr tilsa at dette kanskje var noe jeg burde ønske meg i bursdagsgave (som ikke er så lenge til)... 

Men så, mens det var 10 minutter ventetid til bussen min skulle gå, tok jeg turen innom Fretex og hva tror dere jeg fant? :-D 

Jo, ikke noe annet enn stativet jeg hadde bestemt meg for å skaffe. Og til hvilken pris?

19 kroner!!!

Er det mulig?!? 

Jeg tok nesten en seiersdans inne i butikken og smilte fra øre til øre, men måtte dempe humøret litt da, når jeg skulle betale, slik at de ansatte ikke oppdaget hvilket funn dette var ;)
Bilde lånt fra: http://www.rosendahl-design.no

Tror dere dette var tilfeldig, eller har dere også opplevd at tankenes kraft funker? Tro om ikke Fretexene rundt om i landet, kommer til å bli fylt opp av søppelbøtter fra Vipp, Kartellamper, Green Gate kopper og andre godsaker nå, hi hi ;-)

God helg til dere alle!

14 kommentarer:

Else Lindseth sa...

Du va kjempeheldig. Skjønne at du e glad. Neste gang du e innom fretex får du se etter et sånt til mæ og.

Photo-Me-Life sa...

Det der er vel det man kaller en real dose flaks. Jeg har vært i noen slike situasjoner hvor jeg bare har funnet ut at det må være mer mellom himmel og jord enn hva man vet.

Til lykke med stativet:)

Janne Lillian ♥ sa...

Så gøy :) GRATULERER ♥

Gleder meg til å se!!

Ha en strålende helg ♥

Klem

Anonym sa...

HEHE.. TJYVFLAX KALLES DET ;)

Ha ei super helg!

Helgeklem fra susanne

Maria sa...

JIppppppiiiiii!!!!!!!!!! :D Så gøy!!!

Har selv opplevd at når man ønsker seg noe, og ikke får det, så kommer det dettende ned til deg når du minst forventer det;) Tror det hjelper å ikke fokusere så mye på den aktuelle tingen heller, bare ønske seg det, og så la resten skje naturlig av seg selv, la "universet" eller et eller annet jobbe for oss;)

Masse varme, gode klemmer til deg, elsker fortsatt musikken din, og ikke den andre som du foreslo;) hihi Kanskje jeg er blitt altfor vant til den milde, snille varianten din?

I boken "The Secret" så tror jeg det står at det hjelper å henge opp bilder av ting en ønsker seg, og så får man det. Og du har jo gjort det her på bloggen din:) Gøy!!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Makan til flaks☺☺ Kjekt!!! Eg samlar på Rosendal serien so ditta stativet hadde vore midt i blinken for meg..men til den prisen hadde eg nok tenkt meg om eg og!

God helg til deg☺

Klem M ♥

(eddas) sa...

He he ja det e det som er så gøy......jeg er jo en inhuga gjenbruker.....og det er jo ikke bare gamle ting og finne.....jeg har funnet både Alessi,Eva Solo og Rosendahl og masse dagens design...
I dag fant jeg kaffe og middags servise som en annen blogger har...som jeg syntes var så fint....
Engelsk med blåe roser og mønster på...det var lekkert.....
Ja..det er morro...og det beste det koste så mye mindre:)
Så grattis med det lekre stativet...skal nu jammen se etter jeg og he he
ha en koselig kveld oppe i nord....
klemmer ivei:)

victoria (huset i byen) sa...

Åååå så gøy da Linda, tror jeg også må begynne å tenke på ting jeg ønsker meg, kanskje det dukker opp på min fretex butikk da....
Nei sånne kupp er virkelig gøy...
Ha en flott helg
klem victoria

Fru Luna sa...

Hei Maria :)

Jeg har en del gode erfaringer med "Hemmeligheten" og lagde meg en slik ønsketavle for over 2 år siden :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Hulrom og hulrom...er meir at kanten rundt bordet ikkje er heilt nedi bordplata rundt heile...om du forstår...borda ser like ut, men kanskje det ikkje er akkurat det samme☺

Hadde vi bere hatt Fretex her..får kike ekstra i bruktbutikken når eg er der☺

Klem M ♥

Prinsesse Elin sa...

Akkurat dette var skikkelig artig. Jeg trodde ikke på det helt til jeg leste dette innlegget. Dette her var så stilig. Må vise mannen dette innlegget i dag... Hadde ikke vært feil med en Vipp bøtte nei. Har ønsket meg slik lenge men 1800 kroner for en søppelbøtte. Da må den kjøpes i smug( så ikke si det til noen hvis den vises på bloggen :))

victoria (huset i byen) sa...

Er fortsatt stor fornøyd med gulvene mine... og har hatt de snart to år og har ikke trengt noe før nå, skal gå over med et strøk til til sommeren....
Har ingen innekatt, min er bare ute, men har en 2 åring som jeg tror kan gjøre like stor skade og det har gått fint, litt hakk er det jo etter ho men det er bare litt av sjarmen har jo gammelt hus så da passer det at gulvet også ser like gammelt ut....

men fargen har holdt seg like fint, vi malte med stopp gjennomtreng maling og to strøk gulvmaling som fikk herde noen dager mellom og etter siste strøk før det ble tatt i bruk.....
ha en flott helg dere også...
klem victoria

Hege-Annie Simonsen sa...

Så herlig! *smiler* :)
Kan tenke meg at du ble glad da du gjorde dette funnet!

Elis@beth sa...

Herrlig!! Gøy når man finner ting man virkelig ønsker seg! Ble så glad da jeg fant sukker og fløte settet-har blogget om det nå!


Ha en fin helg ♥

Klem!