lørdag 27. februar 2010

Siste frist for å melde seg på GiveAway!


Nå er det siste mulighet til å melde seg på Giveawayen min. Jeg tror det magiske tallet 50 000 blir passert i dag :)

Trykk på bildet ovenfor dersom du vil være med, og legg igjen en liten kommentar

Trekningen skjer i morgen formiddag :) 

Nå skal jeg ta en titt på kjøkkendørene som ble hengt opp i dag, og kanskje rekker jeg å rulle på det siste strøket med maling. 

 Jeg ønsker alle som er innom bloggen min en flott lørdagskveld!

5 kommentarer:

Else Lindseth sa...

Gratulerer, du har passert 50.000 nu. :)

Maria sa...

Jeg vil vinne!!! :D Jeg håper at jeg vinner, hadde vært gøy! :)

Klem!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eeey;) 34 over 50 000!! Kjempeflott! Det fortjena du og den fine bloggen din! Ha ein god kveld/natt du og!

Klem frå Bjørg

Fru Luna sa...

Takk takk :)

Tina sa...

Gratulerer med et fantastisk antall besøkende!
Hilsen en annen Tromsøværing som bor litt lengre bort i bakkene. :-)