søndag 28. februar 2010

Vinnerne av Fru Lunas giveaway, er...


Da har jeg trukket ut to vinnerne av giveawayen min :) Og som jeg lovte, så skulle jeg trekke ut en vinner fra kommentarlisten og en fra følgerlisten.

167 personer har lagt igjen en kommentar og jeg fikk min følger nummer 180 (!) i dag :) 

Kjempegøy at så mange ville være med, og tusen takk for alle de hyggelige ordene!!! 

For meg er det fremdeles uvirkelig at andre enn mamma liker bloggen min ;) 

Bloggen har betydd mye for meg det siste året. Både som motivasjonsfaktor til å bli ferdig med oppussingsprosjekter og som hobby. Den kroniske sykdommen kan sette en stopper for mye, men den kan ikke stoppe mine planer for Drømmefabrikken ;) Jeg hadde ikke overlevd hjemmetilværelsen dersom jeg ikke hadde hadde hatt interiørprosjektene her hjemme og bloggingen. Man kan jo bli gal av å bare se på Oprah, Dr Phil, Glamour om dagene, og ikke ha noe annet fornuftig å gjøre... Bloggingen er også innimellom den eneste kontakten jeg har med omverdenen, bortsett fra familie og de nærmeste vennene. Så bloggen og mine bloggevenner betyr mye for meg :) 

Takk for at dere har fulgt med meg tross mine mange bloggepauser <3

Så over til vinnerne igjen...

Vinneren av de 167 som la igjen en kommentar er: Kjeruben

Og vinneren fra følgerlisten er: Huset ved fjorden

Gratulerer!!!

Jeg anbefaler også dere andre til å ta turen innom disse flotte bloggene :)

Jeg ønsker dere alle en fin ny uke!

7 kommentarer:

Kjeruben sa...

JIPPI! Heldige meg! Så spennande :D
Tusen takk! :D
Ønsker deg ei riktig flott veke og at sjukdomen skal holde seg unna!
:o)

Nita sa...

Gratulerer til di heldige vinnerne :o)
Og til deg og alle andre en forsatt fin søndagskveld!

c",)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Gratulere til vinnarane☺ Spennande å sjå ka dei får...☺

Klem M♥

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Yeeeeyyy! Tenk at eg var så heldig :)
Tusen tusen TAKK!
Eg gleder meg til pakke i posten!
Ha ein kjempefin kveld!

Stor klem frå Bjørg

(eddas) sa...

Grattis så mye til vinnerene:)
eddaKlemmer

MariMaja sa...

Gratulerer til heldige vinnere!!

Anonym sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne!
Ha en fin dag, klem Hege.