onsdag 3. februar 2010

Tøflus!

 

Da ble det et par heklete tøfler på Fru Luna også. Disse tøflene heklet jeg en del av i fjor, men alle som en ble gitt bort til familie og venner. Så i går mens jeg så på Fruene, fikk jeg samtidig laget dette paret til meg selv :) Den rette lillafargen kommer ikke frem på bildet, men jeg synes den minner meg om en mørk lavendelfarge.

Jeg har ellers tatt det med ro denne uken, og spart på kreftene til helgens hemmelige prosjekt. Pusseprosjektet forrige helg, tok litt knekken på meg, så jeg kommer til å gå litt roligere frem med de andre oppussingsprosjektene som står for tur.

Det har heller ikke vært nok energi til å ta en bloggerunde til de som har lagt igjen kommentarer, men jeg kommer plutselig innom dere en dag :) Jeg vil ikke klare å besøke alle som har lagt igjen kommentarer på konkurranseinnlegget mitt, til det blir det litt for mange ;)

Ha en fin onsdag folkens!

17 kommentarer:

Hulda sa...

Så søte tøfler! Du er effektiv som greier å lage de så raskt. :) Flott farge på dem.

Speilkommoden ble praktfull! Du kan virkelig være godt fornøyd!!

Anonym sa...

Så flotte tøfler....
Har du oppskrift på de eller....hadde vært gøy å se om jeg klarer å hekle slike :)

Ha en flott kveld :)

Familien i Fjellborg sa...

...heklet du dem mens du så på fruene... du hadde vel startet før det.. kjempesøte er de i alle fall.
klem anita s

victoria (huset i byen) sa...

Så flotte tøfler, flink du er som heklet de i en fei...
Gleder meg virkelig til å se resultatet av prosjektene dine...
Pakken er på vei til deg, ble en smarteske da de akkurat veide for mye til brev sa de på posten...
Skal prøve å få sendt deg en mail med infoen...
klem victoria

Hege-Annie Simonsen sa...

Så skjønne tøfler - når jeg ser slike nydelige heklede saker får jeg lyst til å lære meg å hekle selv!!
Ha ei fin uke, fortsatt - med og uten tøfler på! :) Hlsen Hege (situert på Strandveien i samme by)

mette sa...

Så fine! Nå ble jeg inspirert til å lære å hekle igjen :)

Christine Louise sa...

Ååå så lekre.. Elsker slike tøfler.. Lager du noen til meg og ;) hihi

Klem

Merete sa...

Så søte de var! :) Du har ikke en oppskrift på de?
Kjempekoselig blogg forresten:)
~merete

På landet sa...

De var kjempe fine, kjenner jeg får lyst til å lære meg å sy,hekle å strikke da jeg ser alt det fine dere lager rundt om, men det ligger liksom ikke helt for meg... Men de var kjmpe fine =)

Ha en fin kveld.

Lykkeliten sa...

Nydelig tøfler!
Burde kanskje skaffe meg et par slike i stedet for raggsokker og crocs som, jeg subber rundt i?

Klem lykkeliten

Lykkeliten sa...

De så skikkelig herlig ut!
Du fikk det til å høres så lett ut=) Den spilkomoden din var jo bare blitt rålekker!=)
Ha en super uke

Ingrid sa...

Så nydelige tøfluser! :) Må vel være lov å ha bena på bordet og nyte synet av disse!?! :)

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Super Koselige ♥

Tøffluser er ett must ;D

Ha en strålande dag

Solveig sa...

Herlige tøfler og flott farge:o) Så godt å blir ferdig med noen prosjekter:o)
Nei, men kan ikke klare å holde tritt med både nettet og arbeidet en må utføre bestandig. Lurt innimellom å få senket skuldrene litt:o)
Ønsker deg en flott torsdagskveld.
Klem fra Solveig

ChatrinesLiving sa...

Hærlige tøffler! tenker de kommer godt med, for nå er det kaldt, brr...Å enda en ny kule periode i vente. Akk å stønn. Jeg vil ha vår og sommer igjen!
men... da burde jeg vel flytte langt syd tenker jeg;)
Fyrer i ovnen enn så lenge:)

Finfin kveld til deg!
Klem fra Chatrine:)

Hjemmekjær sa...

Herlige tøfler! Det er et must nå for tiden:)

Angel.Pearls sa...

Hej! Riktigt fina tofflor du gjort -läckra färger på dem! Kram//Eva