tirsdag 22. februar 2011

Le Chameau gummistøvler på tilbud på OBS

Jeg er nyforelsket...


...i mine nye støvler fra Le Chameau!


De er helt fantastiske på foten, noe av det deiligste jeg har vært borti. Gummistøvler ellers blir gjerne for stive og holder seg ikke på foten min (har litt smale føtter og tynne legger. Disse derimot er som støpt til foten min :) Og er håndlaget i Frankrike.    


Sist gang jeg stod med et par støvler i hånden var da OBS hadde Ilse Jacobsen støvler på tilbud høsten 2009. Jeg sto med et par i hånden og la de dessverre tilbake. Noe jeg har angret på siden... 

Men så dukket endelig et nytt støveltilbud opp, og denne gangen skulle jeg jaggu meg sikre meg et par :)
Le Chameau støvlene passer også heldigvis bedre på foten min enn det Ilse Jacobsen sine støvler gjorde.
 

Kl 10.00 stod jeg på OBS i går og sikret meg disse støvlene i sort. Valget sto mellom de og et par i sølv (de røde likte jeg ikke), men siden jeg ikke er så trendy av meg, hverken på mote- eller interiørfronten gikk jeg for det trygge valget.

Er det forresten lov til å si høyt at jeg håper på litt regn fremover...?

Tusen takk for de søte kommentarene dere legger igjen! Jeg får tatt meg en bloggerunde innimellom, men får dessverre ikke lagt igjen kommentarer 99.9999 % av tiden.

Klem!

9 kommentarer:

Sigrid sa...

Kjempefine støvler, de såg utrolig deilig ut :)

Jeg var så heldig at jeg fikk meg et par svarte hunterstøvler til morsdagen! Har ikke fått brukt dem enda, for regnet har uteblitt. Men en skal ikke klage over sol og blå himmel, regnet kommer nok tidsnok :)

Fint å se et innlegg inne med deg nå og da, alltid så avslappende å være her. Det er nok pga den deilige musikken du har :)

- Klem

Unknown sa...

De er kjempefine de der;)
Og er jo litt stas med litt fine slagstøvler, regner jo ganske ofte i dette landet;)
Jeg har Ilse støvler, og jeg elsker de, både utseende og kvaliteten, de er GODE og gå i + varme;)

Kos deg med nye støvler, og ha en fin tirsdag!

Klem Line

(eddas) sa...

Råfine er de...jeg og vil ha:)
ha en fin kveld
klemklem

Anonym sa...

Koselig å se deg innom bloggen:))

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefine!☺
Vi har ikkje obs her :(

Håpe alt står bra til med deg!!

Klem M♥

Else sa...

Kor stilig dem e. :)

starsathome sa...

lekre altså!!!kikket på dem jeg også,men min kjære mente at 1 par støvler holder..hihi
skjønn blogg
klem karin

Ingvild B sa...

Ja, disse var kjempe fine! Gratulerer! :)

Vikingen sa...

MMmmm... flotte støvler.
Håper de blir å se her omkring også.
Da skal jeg ut i regnet og nyte synet av lange, flotte gummistøvler!