torsdag 21. januar 2010

Skjenken er ferdigoppusset!


Halleluja, skjenken er endelig ferdig! Smertefritt skulle det ikke gå idag heller da, men noe annet kunne man vel ikke forvente etter alle problemene ;) Selv med en dør som har slått seg (buer ut i det ene hjørnet) og en dør som trenger hjelp til å holde seg lukket, og en del nye malingsskader som trenger å fikses, så er jeg/vi veldig lettet over å ha fullført dette oppussingsprosjektet. Dog med noen ekstra grå hår i bagasjen... 
Mannen sverger på at han aldri kommer til å hjelpe meg med slike gamle møbler igjen :P  For å være helt ærlig så tror jeg ikke at jeg selv orker å pusse opp et slikt skadet møbel på en stund... Men alle andre oppussingsprosjekter som vil gå som smurt, er hjertlig velkommen :)


8 kommentarer:

Else sa...

Jøss så flott den ble, ikke til å kjenne igjen. Håper resultatet e verdt all slitet dokker har hatt med den.

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Men du å du so flott den blei :) Det arbeidet kan du/dåke vere stolt av!!

Klem M ♥

victoria (huset i byen) sa...

Men det ble jo fantastisk flott da, selv om det var masse hindringer på veien til ferdig resultat...
ha en flott helg
klem victoria

Helle sa...

Skjenken ble kjempeflott og dere kan være stolte av dere selv! Nydelige lamper også. Nå kan dere bare nyte skjenken og vite at det har dere gjort selv!

Bolettes hus sa...

Skal si dere har hatt litt av en jobb... (noe jeg aldri har tålmodighet til) Men skal si resultatet var fantastisk flott!!! Dette er møbler med sjel i.... Så utrolig fin blogg du har! La meg til deg jeg. Har sett litt nedover bloggen din. Fint sitat på skiltet fra Veronikas hus. Vet du hvordan de lager slike skilt? Jeg er så utrolig glad i skilt og skrift på veggen :-)

God helg til deg!!
STor klem

Bdicte sa...

Keeeenallfin:)) Skjeønne godt de va mye arbeid me den der ja...men ganske verdt det da!

Imorra suse æ og ongan til Oslo! Jehu:))

Klem
Benedicte!

Camilla sa...

Lekker lekker lekker =)

Her har du gjort en virkelig flott jobb!

Ønsker deg en riktig god helg.
Klem fra Camilla.

Maliva`s verden sa...

Skjenken ble kjempefin...også kom detaljene/utskjæringen mye bedre frem med hvitmalingen;o)
God helg til deg fra Maliva