søndag 17. januar 2010

Fru Lunas Drømmefabrikk er 1 år idag :)


God morgen! Idag er det et aldri så lite jubileum i Fru Lunas Drømmefabrikk, bloggen min er nemlig 1 år (Fanfare)! Dette året med blogging har vært kjempegøy og inspirerende, men har til tider også vært en litt slitsom "byrde", som har hvilt på mine skuldre hver gang jeg har hatt dårlige perioder og ikke vært i stand til å blogge. Dette er fordi jeg får så sinnsykt dårlig samvittighet når jeg har bloggepauser eller når jeg ikke får besøkt dere tilbake. Men trofaste bloggelesere har jeg hatt og som jeg har lovt dere tidligere, så vil jeg bestandig dukke opp igjen med ny giv. Det håper jeg den nye iveren min for tiden viser dere :) Akkurat nå er blogging, interiør og oppusssing, det morsomste jeg vet!!!

Jeg tok meg en titt i mine gamle innlegg for ett år siden og gud hvor flau jeg ble! Kanskje like så greit at jeg ikke turte å fortelle noen at jeg blogget de første ukene :P En ting er sikkert og det er at MYE har skjedd siden da ;) Og takk gud for det, for jeg ønsker ikke å skru tilbake tiden til da leiligheten var et virrvarr av div møbler og interiør som vitnet om dårlig smak.

Det er en drøm at hjemmet vårt har blitt så fint som det har blitt, og vi stortrives i de nye omgivelsene. Jeg stod opp idag med et stort smil, og brukte lang tid på å ta inn alle inntrykk i soverommet vårt. Det finnes nesten ingen ord som beskriver hva jeg føler når jeg våkner opp under sengehimmelen, mens jeg ser på alle tingene som betyr så mye for meg. Innimellom er det nesten slik at jeg må klipe meg i armen for å få bekreftet at det faktisk ikke bare er en drøm...

Det er ekstra deilig å våkne opp de dagene jeg har friske blomster stående på speilkommoden. Idag og hver morgen siden mandag, har jeg våknet opp til de nydeligste tulipanene, som på den 6 dagen fremdeles er fine :) Har aldri før klart å holde liv i snittblomster så lenge, men jeg har en mistanke om at også de stortrives på soverommet vårt ;)

Tusen takk til alle mine følgere som gir meg motivasjon til å blogge!



Posted by Picasa

12 kommentarer:

(eddas) sa...

Grattis så mye med ett års dag:):)
Ja...men en ting er sikkert at jeg tror alle føler det samme i fra begynnelsen en begynte og blogge:)
Kos deg med flotte blomster....det er nok hvis du har det kaldt på soverommet..at de trives så godt:)
klem klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Gratulere med 1 år :)

Klem M :)

Anonym sa...

Gratulerer med 1 år:)
Ha en fin dag
Klem Nina

tonemor sa...

Gratulerer med 1 års jubileet. :-)
Klem

~L~ sa...

Gratulerer så masse med 1 årsdagen!
Sitter her å spiser oreokake å feirer deg;))

Liker bloggen din veldig godt, du har så mye fint å se på, liker spes godt den lysekrona du har i stua;)

Ha en fin søndag!

Anonym sa...

Gratulerer så mye med 1 års
dagen:-))Koselig blogg du har, jeg er jevlig innom hos deg. Kjekt at formen din er blitt bedre:) Det hadde vært spennede å hørt litt mer om dine erfaringer med "snåsamannen"(jeg har sendt deg en mail, hvis det passer seg slik setter jeg pris på å høre fra deg ved andledning;)
Ha en fin dag:-)
Klem fra Vigdis

victoria (huset i byen) sa...

Gratulerer så masse med 1 års jubileumet.... Du har en herlig blogg, og må ikke ha dårlig samvittighet når du ikke får blogget, det har vi alle forstålese for, og alltid gøy å høre fra deg igjen når formen er på plass igjen.....
kos deg masse vidre denne søndagen...
klem victoria

My home is my Castle sa...

Gratulerer med 1-års jubileum :))

Klem,Kari

Home By Virginia sa...

HIPP HIPP HURRA...!!! :D Grattis med 1 års jubileum... :)

Klemmer fra MV

Daisys home sa...

Gratulerer så masse med jubileum!Jeg har fulgt deg siden du startet og må bare si at jeg koser meg alltid her inne hos deg.Kos deg med feiringen! Klem Sissel

Randi sa...

Gratulere med 1-års dagen!
Jeg er ofte inom og titter til deg. Jeg er utrolig fasinert over boligen din og særlig soverommet.

Vi skal starte med oppussing av soverommet vårt og jeg ønsker meg en sånn sengehimmel. Har du et tips om hvor jeg kan få kjøpt det?

Ha en fin uke!

Christine Louise sa...

Gratulerer så masse med 1 årsdagen :)

Klem fra meg..