fredag 29. januar 2010

God helg!


Det er en grå og kald dag i Tromsø. Inne i Drømmefabrikken, er det heldigvis godt og varmt. Og jeg nyter synet av en hvit blomstrende hortensia på stuebordet. Tro det eller ei, men den har jeg klart å holde i live i 3 uker nå! Vanligvis tørker de ut i løpet av 2-3 dager. Men jeg har lært at man må vanne hortensia ofte! Så nå vanner jeg den ca 2 ganger om dagen, slik at den er fuktig til enhver tid. Og selv da merker jeg at enkelte blader har blitt litt tørre helt ytterst på tuppene.

I helgen håper jeg å få startet på noen nye prosjekter. Jeg må også planlegge et litt større prosjekt, som starter neste helg. Det er så stort at jeg må få min mor til å komme fra Finnmark, for å hjelpe meg. Dette prosjektet skal bli helt fantastisk å få ferdig! Jeg sier bare: Vær forberedt på store forandringer. Hva prosjektet består i, kan være en hemmelighet, frem til det blir ferdig ;) 

Så gøy at så mange vil være med på konkurransen min. Det er fremdeles plass til flere ;) Jeg må også pressisere at trekningen foretas umiddelbart etter at jeg har passert 50 000 besøkende. Per dags dato har jeg et stykke igjen før jeg når dette besøksantallet ;)

God helg!

8 kommentarer:

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så flott med hvit hortensia! :) Jeg har også en, og er veldig spent på hvor lenge den overlever...ikke de enkleste blomstene å hanskes med når man ikke har grønne fingre ;)

Ønsker deg ei rikig god helg, og så gleder jeg meg til å høre om prosjektene du har på gang!

Klem

Sissel Olin sa...

Vakkert bilde og vakker hortensia:)
Blir spennende å lese om det nye prosjektet ditt!
Ønsker deg en riktig god helg:)

Klem Sissel Olin

Beate, A Brighter Day sa...

Og god helg til deg også! Klem

Anonym sa...

Vakkert bilde:)Er sååå fint med hvit hortensia:)
Spennande å følge med på dine prosjekt:)
Ha en fin helg
Klem Nina

Minka sa...

Så flott hortensiaen din var...Blir spennende med det hemmelige prosjektet ditt. Du og dine må ha ei god helg, klems...

huset på øya sa...

Flott hortensia. klarer ikke å holde blomster så lenge hihi så jeg får nyte synet av disse!

Ble nyskjerrig på prosjektet ditt!
God Helg. klem Vibeke
(min mamma er fra Finnmark hun også..)

Anonym sa...

Nydelig fredagsbilde! Jeg har en utfordring og award til deg på bloggen min, så stikk innom!

Stilig det ble med trekk og blonde på korketavlen! Jeg har gjort noe av det samme selv, men brukt isopoplate istedenfor.. ikke fullt så solid med andre ord!

Ha en god helg med nytt prosjekt!

MariMaja sa...

Nydelig Hortensia!!
God helg til deg:)