mandag 25. januar 2010

En nydelig sang du bare MÅ høre!

Hei igjen :)
Tusen hjertelig takk for deres råd angående valg av brilleinnfatning! Jeg skal ta alle tilbakemeldingene med i vurderingen :) En ting er sikkert, og det er at det blir to stykk briller på meg i morgen, juhu!!!

Som takk for hjelpen, skal dere få linken til en nydelig sang, "The Meadow" av Alexandre Desplat, som jeg dedikert til dere fra meg. Det er en nydelig klassisk sang hentet fra filmen New Moon. Jeg er som sagt veldig glad i Twilight, men ikke forhåndsdøm sangen av den grunn! Dette er min absolutte favorittsang for tiden, og er i samme kategori som "River flows in you" av Yiruma. RFIY var den første sangen på spillelisten min, som nå dessverre er fjernet (den sluttet bare å fungere en dag...). Oppdatering: da fikk jeg laget meg en ny spilleliste som faktisk funker på bloggen min. Den første sangen er The Meadow og den kommer automatisk på, slik at dere ikke trenger å benytte dere av youtubelinken, dere kan evt stoppe spillelisten i stedet for.

Så trykk på linken og nyt, du vil ikke angre ;)



God natt!


4 kommentarer:

(eddas) sa...

Nyydelig sang....vakker...denne vil jeg og ha på bloggen min:):)
natti natti

(eddas) sa...

Håper det går greit for deg...at jeg har lagt den på siden min og....var sååååå vakker...:)
klemmer klemmer

Charlotte sa...

Vakker, vakker...

I forrige uke kom jeg meg omsider på kino og fikk sett New Moon, og jeg likte den veldig godt! Den første Twilight-filmen var bedre, men New Moon var nydelig den også. Det eneste som var dårlig var den norske tekstingen. Jeg kunne nesten ikke tro det jeg leste innimellom. Fy, så dårlig! Men jeg måtte bare la være å se på teksten, og da gikk det bra. Gleder meg til Eclipse kommer 30 juni! Det er samme dagen som vi kommer hjem fra ferien, så det passer jo fint!!!

Takk for tipset om den vakre sangen!

Ha en fin fin tirsdag!

Klem Charlotte

Ragnhild sa...

Hei hei:)
Takk for kommentar på min blogg:) Jeg har heller ikke vært inne på din så det var flott at du la igjen en kommentar til meg så jeg kunne finne den fine bloggen din:)Jeg leggger meg til som følger!
Du spurte om maling av pianoet, det gikk helt fint, litt lett pussearbeid men ellers veldig enkelt:)
Ha en fin dag
Ragnhild