tirsdag 26. januar 2010

Smykkestativ - utfordring

Malivasverden har laget en ny utfordring. Denne gangen oppfordrer hun andre bloggere til å vise hvordan de oppbevarer smykkene sine.

Opp gjennom årene har det blitt en liten samling med øredobber, ringer og smykker. Favorittene vil jeg gjerne ha stående fremme, slik at de er lett tilgjengelige. Et bra alternativ da, er å bruke smykkestativ.

Jeg har to ulike smykkestativ:



Den til venstre er et smykkestativ fra Menu. Jeg fikk den da jeg meldte meg inn i De norske Bokklubbene. Stativet til høyre er fra Panduro. Den var opprinnelig trehvit, men ble malt hvit for to uker siden.
Slike smykkestativ er kjempepraktiske, da det er så altfor lett å glemme hva man egentlig har av smykker når de ligger nedpakket i en skuff...



Dette smykkeskrinet liker jeg også veldig godt. Det ble kjøpt på konkurssalget til Fryd.

Til slutt vil jeg bare nevne at dette IKKE er verdifulle smykker, i tilfelle noen skulle bli fristet. Et studentbudsjett tillater nemlig ikke det ;)

13 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Praktiske og fine smykkestativ :)

Klem M :)

Anonym sa...

Både dekorativt og praktisk:-)
Nydelig skrin!
Ha en fin kveld, klem Hege.
PS!SÅ fine briller du valgte(bruker briller selv),viktig at de er fine når man har de på hver dag!

Anonym sa...

Stilig smykkestativ =) Klem

Maliva`s verden sa...

Gøy at du tok utfordringen min...Litt av noen lekre smykkestativ du har.....og nydelig skrin;o) Takk for titten og fortsatt god kveld til deg fra Maliva

Hjemmekjær sa...

Kjempefine smykke-oppbevaringer....
Kjempegøy at du likte bloggen min;)

Mor og datter sa...

Hvilken herlig header du har! Og fine bilder du viser oss.. Med der du har smykkene dine!! :) Kjempe fint!! ;)

Ha en fin dag! klem

victoria (huset i byen) sa...

Flotte og praktiske smykkestativ...
Og utrolig flott smykkeskrin, med fantastiske detaljer...
klem victoria

Chanette sa...

Så praktisk og ikke minst lekkert!
Nydelig smykkeskrin :)

Mia, New Room Interior sa...

De var flotte begge, men den prøvedukken var utrolig fin!! Ha en god uke! Klem

Elis@beth sa...

Så fint smykkeskrin-lekkert!

Takk for koselig kommentar om headeren min-er så gøy når man får til ting selv!!

Nå sitter jeg å leter etter sydentur til Portugal!!!
Gleder meg allerede!

Klem ♥

Jatte sa...

Hei hei, flott å se att du er tilbake for fullt med bloggingen om dagen :o) du tar så mange nydelige bilder!

Jeg har en AWARD til deg inne hos meg :o)

Klem Jatte!

Mitt Hvite Skattkammer sa...

Hei, er bare innom for og titte på den flotte bloggen din,
og samtidig sende deg ønsker om en fine dag :o)

Guttemamma sa...

...ja,tenk om "tyvene" leser om verdifulle møbler og når vi er på ferie...ingen god tanke. LIkte smykkeskrinet spesielt godt,helt nydelig. Jeg skal snart til frisøren...men bare klippe og stripe,krøller får jeg leve uten:)
klem