lørdag 30. januar 2010

Her er Drømmefabrikken!


My home is my castle...

11 kommentarer:

Anne sa...

For ein vakker bygning!
Skjønar at du trivs her:)
Ha ei koseleg helg!
Klem Anne

Unknown sa...

Flott bygning! Utrolig kult at det er leiligheter i den gamle fabrikken da:o))
Vet du hva slags fabrikk det en gang var?

Klem Line

På landet sa...

Fin bygning, er vel plass til noen leiligheter her. Gøy at de finner nye måter å bruke slike bygninger på så de slipper å stå å forfalle.

Ha en forsatt fin helg.

Mailen sa...

Wow...snarlikt slottet, kjempefin byggning. ;) Ha en fin lørdag :)

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så flott bygning! Nydelige bilder du viser fra soverommet i forrige innlegg - skikkelig romantisk stemning! :)

Koselig at du vil være med på give away inne hos meg! :)

Ha ei fortsatt fin helg!
Klem

Anonym sa...

Snarlikt slottet ja. Pen fabrikk da;)

Ha en fin lørdagskveld

Anonym sa...

Ja drømmefabrikken din kjører jeg forbi hver gang jeg er i Tromsø....søstra mi bor rett ved siden av sykehuset :)

Ha ei flott helg :)

lillelise sa...

flott bygning!
Ha en fortsatt fin helg

Charlotte sa...

Kanonstilig! Har dere brukt samme arkitekt som kongen? Nei, bare tulla, men stilig var det!

Ha en fin fin lørdagskveld :)

Klem fra Charlotte

Minka sa...

Nydelig bygning..Må være en en helt egen spesiell sjarm ved å bo i en slik bygning..

Hege-Annie Simonsen sa...

Næmmen, så gøy da, å bo sånn til! :)
Nydelig blogg du har og et nydelig hjem av det jeg kan se, av bilder. :)
Du har et sånt sengeteppe som jeg ønsker meg, og som jeg tror de solgte på Britt's butikk før jul?.. Jeg finner ikke tak i det nå mer, da de ble utsolgte før jeg fikk summet meg til å skulle handle det jeg hadde sett der, i alle fall...!

God søndag, i deres hjem! :)
Hilsen Hege