mandag 23. februar 2009

Første utfordring

Min gamle klassekammerat, Bdicte, har gitt meg min først utfordring :)

Bruk den første bokstaven i navnet ditt når du svarer på alle spørsmålene. Gi ordentlige svar... ikke dikte! Hvis personen før deg har samme bokstav, så må du gi et annet svar. Du kan ikke bruke samme ordet to ganger, og du kan ikke bruke ditt eget navn som jente/ guttenavn

Hva er navnet ditt: Linda
Ord på fire bokstaver: Lese
Guttenavn: Lars
Jentenavn: Louise
Et yrke: Mannen foreslår Lastebilsjåfør, jeg sier Lektor ;)
Farge: Lilla
Noe du har på deg: Lue
Mat: Laks
Noe på badet: Linsevæske
Et sted: London :)
Grunn til å komme for seint: Mannen foreslår Legetime ;)
Noe du roper: Leave me alone!!!
Filmtittel: Løvenes Konge
Noe du kan drikke: mannens forslag... Legesprit :P
Musikkgruppe: Led Zeppelin (mannen igjen!)
Et dyr: Lemur
Gatenavn: Langnesveien
Bilmerke: Lada
Sangtittel: La det svinge
Et verb: å lære

Her trengte jeg mye hjelp av mannen! Det var ikke så lett å finne ord på L... ;)
Sender denne videre til Crinoline og Nina`s hvite hjerte

Ingen kommentarer: