søndag 1. februar 2009

Fru Luna fortsetter å gjøre ting hun ikke kan!

I dag skulle det bli en "lett" maledag, men det var før mannen tok en titt på det jeg malte i går... Her burde det nemlig ha blitt sparklet og pusset! Så før jeg kunne male noen mer, var det bare å lære seg og sparkle på en-to-tre, for mannen hadde ikke mulighet til å hjelpe meg i dag heller. Så jeg kastet meg ut i det og gjorde så godt som jeg kunne, og jeg tror ikke det ble så aller verst! Så måtte jeg pusse og vaske, før jeg igjen kunne male. Så en maleprosess er litt lengre enn jeg hadde trudd ;)

Jeg fant forresten en sengehimmel på Jotex.no i går. Den er ikke helt som jeg hadde sett for meg, men kan fungere som et utgangspunkt inntil videre. Men den må nok endres litt på først, for det er en roselignende sak på den som jeg ikke liker, også kan den nok bli litt hvitere. Men det får man planlegge litt nærmere når man får den i hus.

Jeg er så heldig som har en mann som lager all mat i huset :) I dag serverte han meg oksestek med deilige ovnsstekte grønnsaker, og rødvin... Nå skal vi spise sjokoladepudding til dessert ;)

Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

Bdicte sa...

Det e nok derfor æ ikkje male så mye, hehe...æ e altfor utålmodig!!

Luksus med ferdiglagd middag:)

Ha en fin kveld!

Fru Luna sa...

Æ kan skjønne nu koffør mannen grøssa da jeg nevnte all malingsarbeidet æ planla :P Men æ ser på den som en fordel at æ ikke visste ka æ gikk til, for da hadde æ kanskje ikke orka ;)