søndag 1. februar 2009

En date med Mr malekost


Jeg har de siste dagene utvilket et nært og kjært forhold til Mr malekost. Jeg har jo sett mer til malekosten i helgen, enn min mann ;) Den ene veggen på kontoret har fått ett strøk maling, for å teste ut farge og glans. Jeg er fornøyd med valget så langt, men er spent på hvordan det endelige resultatet blir med møbler i rommet. Det har også blitt mye pirkearbeid med de småe møblene jeg har malt, så det skal bli godt å få lagt et siste strøk maling på de i dag. Møblene i bakgrunn som er eggefarget, er ikke malt av meg. De venter på å bli pusset ned.

P.S. Det er veggen til venstre som er blitt malt i en litt lysere farge med en halvblank maling. Veggen til høyre ble i sin tid malt med en billig matt takmaling! Men det var før vi flyttet inn!!

Ingen kommentarer: