fredag 13. februar 2009

Fiskeenke for helgen

Nå er jeg hjemme alene i noen dager, da mannen dro på isfiske i dag og blir borte i helga. Det er jo nok å gjøre her hjemme, så jeg får kaste meg over noen nye og noen halvferdige prosjekter. Det ble forresten en liten shopperunde i dag og disse tingene ble med meg hjem:


Her poserer min kjære Rasmus, sammen med mitt nye speil. Planen er å male det i samme farge som veggene, men med glans 70. Hjertebildene skal byttes ut med bryllupsbilder i svart/hvit. Speilet skal henge inne på soverommet. Det ville også ha passet godt i gangen...



Dette konsollbordet ble også med meg hjem. Det ligger umontert på gulvet og skal bli malt i helgen. Tro om jeg klarer å overraske mannen med et nymalt og ferdigmontert bord når han kommer hjem ;) Det skal få sin plass i gangen når det er ferdigmalt. Begge kjøpene kommer fra Britt's Boutique, en av mine favorittbutikker her i Tromsø. Hadde lommeboken vært litt større, skulle flere herligheter funnet veien hjem sammen med meg.

Mitt barn nr to, Jasmin, måtte også få lov til å bli avbildet på bloggen min. Her har hun tullet seg inn i det deilige pleddet vi fikk i julegave.

God Helg til dere alle!

Også håper jeg dere får til å legge inn kommentar nå, hvis ikke se må dere lese instrukser i det forrige innlegget ;)

Ingen kommentarer: