lørdag 1. august 2009

Gårsdagens interiørshopping





Den høye glassklokken ble kjøpt på halv pris i går. Jeg så jo ikke før jeg kom hjem at det var to små skader nederst på klokken, men pytt pytt. Synes det så bra ut på konsollbordet i gangen.







Ting tar tid her hjemme... Velkommeskiltet skal egentlig henge ute og bilderammen i bakgrunnen skal opp på veggen. I rammen har jeg satt inn en hvit tapetbit fra en rull jeg kjøpte på Interiørland.







Disse to lampeføttene kjøpte jeg på 70 % salg :) Har sett på de siden januar, men da var de uoverkommelig dyre. Planen er at de skal stå på en skjenk som jeg skal få fra min mamma.






Taras hadde en del Green Gate produkter på 50 % salg. Jeg fikk kjøpt meg noen kopphåndduker og denne store duken.






Et lite skilt fra Kremmerhuset:




Live Well, Laugh Often, Love Much...




Noen søte roseknotter ble det også meg.

Ønsker dere alle en flott lørdag!



11 kommentarer:

madam mim sa...

Oj, så mye fint du har kjøpt! Har du kjøpt glassklokken på Åhlens? Jeg sto med en sånn i hånden, men ombestemte meg i siste liten fordi den var litt for høy for meg...:-) Fant en liten en på brukt/antikkbutikken ved Skansen. Men HVOR har du kjøpt de nydelige roseknottene? Vil ha sånne :-)

adales verden sa...

Mye lørdagsgodt her;))
ha ei fin helg!

Mor og datter sa...

åh :) Så mye fint du har fått deg :) jeg likte alt kjempe godt..men spesielt lampene-var skikkelig lekre!!Veldig heldig der å få litt rabatter på det der!! :-) lucky you..

Bdicte sa...

Åååå, så mye fint, Linda:)) Jeg er inne i en heavy skilt-fase, så det skiltet va kjempefint!!

LYKKEBO sa...

Så masse flott!!
Nydelig glassklokke med krone inni;)

God helg til deg fra meg:)

Margrethes hus og hage sa...

Så mye fint du har funnet! Ting tar tid her også. Det er i og for seg helt greit, selvom jeg av og til skulle hatt ting gjort i går :) Men sånn er det!

Ha en fin lørdagskveld! Hilsen Margrethe

Bdicte sa...

Kvelden utvikla sæ, du:)) Sjekk siste innlegg...

Sjekk prisan på Ikea.com/se!! Der kan du også sjekke lagerstatus på Haparanda!

Klem!

Anonym sa...

En fryd å se så mye fint!!!
Syns ikke at det er skade på Glassklokken. Nydelig satt opp med det inni!
Ha en fortsatt god helg!

Flittiglise Norway sa...

Så koselig blogg du har:)) Duken fra GG var knallfin... Hilsen Lise

Guttemamma sa...

Her var det mye fint ja, og når det er salg er det jo ekstra moro!!!

Mor og datter sa...

Hei igjen..
ja, jeg håper å få gjort mest mulig i orden før vi tenker på å flytte! Og jeg flyttet rett inn i leiligheten til min kjæreste. Og det er skikkelig ungkars leilighet = ikke gjort stort. Så det er skikkelig 80 talls still - masse sterke farger, bryst panel osv..
Gleder meg til å få malt! bare håper ikke ting tar for lang tid.
Lykke til med oppussingen deres. ser jo ut som dere har det ganske så lyst å fint hos dere :)kommet litt lengere enn meg :)

nattaklem