søndag 30. august 2009

Velkommen inn til meg!

I går mens jeg hørte på artistene på Døgnvillfestivalen, restylet jeg gangen litt. Nye ting ble satt på konsollbordet og ivrig som jeg er etter å få ting opp på veggene, klarte JEG å henge opp kransen som jeg kjøpte for 1 måned siden...



Kransen kjøpte jeg på halv pris på Mestergrønn, Velkommenskiltet har jeg bestilt hos Veronica med bloggen Veronica`s hus. Har kjøpt ca 6 skilt fra Veronica. Jeg liker å ha samme stilen på skiltene i huset, slik at det blir en sammenheng ("rød tråd") mellom de.



Et DÅRLIG bilde av Døgnvillfestivalen. Det var helt håpøløst å få tatt et ordentlig bilde fra sitteplassen min på verandaen og opp mot Valhall. Men det gir et lite pekepinn på hvor nært jeg satt. Skulle egentlig ønske jeg var der oppe hvor all showet var, håper jeg er i titt topp form til neste år og kan være med... Men jeg skal ikke klage, gratiskonsert på verandaen er fint det og jeg sang med når DumDum Boys, De nye Gitarkameratene, Aleksander Rybak og Paperboys spilte. På fredag fikk jeg også tatt av alle lagene med stoff på rokokkostolene og rengjort og pusset ned masse andre bruktfunn, mens jeg hadde underholdning i bakgrunnen :) Jeg må liksom distraheres når jeg skal gjøre slike ting :P

Ha en fin og avslappende søndag, folkens!

11 kommentarer:

Christine Louise sa...

Kjempe flott altså :)

Klem

Linda sa...

Så fint det ble i gangen din!
Herlig det vakre fatet med kvister, stein og skjell, flotte kontraster!
Heldig du er som kan få med deg slike konserter fra verandanen din!

Ha en fin kommende uke!
klem fra Linda

victoria (huset i byen) sa...

Så flott den kransen var, har selv sett på en lignende til å ha på utgangs dåra med et skilt, blir en mye kosligere velkomst med en gang..
ha en flott søndag
klem victoria

Jorid + NOE Blog sa...

Det velkommen skiltet har jeg også hengende på ytterdøren :-D

Så fine bilder, og hyggelig at du koste deg i helgen!

Ha en flott kveld videre!
Klem J

Jorunn sa...

Så koselig du har gjort det! Kransen var kjempefin :)

Elis@beth sa...

Så koselig,Linda!!
Kjempefint det bordet i gangen din!!

Ha en fin søndagskveld!!

Klem!

Margrethes hus og hage sa...

Så koselig med en velkomstkrans :) Og flinke deg som har hengt den opp helt selv ;P

Ha en strålende kveld! Hilsen Margrethe

Daisys home sa...

Så fint du har stæsjet i gangen din.Fin den var den kransen,klem

Solveig sa...

Koselig krans! Liker så godt det mørke og det lyse sammen:o)
Høres ut som om du har vært på en flott festival. Føler meg nesten litt døgnvill her jeg sitter jeg også, men det er nok bare sene kvelder og netter i helga som har skylda for.....
Ønsker deg en flott mandag!
Klem fra Solveig

Verandasol sa...

Så koselig du har gjort det i gangen! Gøy å dille med sånt :) Den kransen du har kjøpt var veldig fin. Blir spennende å følge med på alle oppussingsprosjektene du har på gang!

Ønsker deg en flott mandag!

Living laVida sa...

Heihei!
Så fin kransen din er, passet veldig godt med velkommenskiltet!
Men du, kan jeg spørre hvor du har kjøpt det lille fugleburet ditt?Det synst jeg var kjempesøtt!:)