fredag 28. august 2009

Gratiskonsert på verandaen

Døgnvillfestivalen er nå startet her i Tromsø. Den holdes noen få hundre meter unna meg i lufthøyde, så jeg får servert alle artistene gratis på verandaen. Akkurat nå står Alexander Rybak på senen og synger en sang jeg aldri har hørt før. Ser frem til å høre Fairytale live :) Neste høydepunkt er De "nye" gitarkameratene. Så her blir jeg sittende resten av kvelden, med hekletøyet og evt pcèn. Solen dukket også opp når Alexander kom på senen, så dette blir nok en flott kveld selv om jeg ikke står midt blant publikum. Pga helsen hadde jeg ikke holdt ut festivallivet i mer enn 30 min en gang...

6 kommentarer:

Jorid + NOE Blog sa...

Kos deg med live-konserter :-D Herlig å bo sentralt!

Klem

MariMaja sa...

Så utrolig bra da....kose deg med gratiskonsert;)
God helg fra Maja

Elis@beth sa...

Kos deg!!!!

Ligger noe til deg på bloggen min!!

Klem!

Home By Virginia sa...

Heisann :)

Så kjekt at du ville være med i konkurransen hos meg...

Titter innom for å ønske deg en riktig god helg...!!! :D

Klemmer fra Malin Virginia

Therese sa...

Hei hei til deg. Så fantastisk da, gratiskonsert. Veldig kjekt å bo sentralt. He,he, det gjør ikke jeg. Men det har sin sjarm det også. Ønsker deg en god helg. Takk for hilsen inne hos meg. STOR KLEM

the Folding chair sa...

Hei!

Award til deg + en utfordring på bloggen min :)

Klem fra Mari Ann