onsdag 26. august 2009

Bryllupsgave 11 måneder etter...



Tre nye middagstallerkner og en kaffekopp har ankommet Drømmefabrikken, nøyaktig 11 måneder etter bryllupet vårt.
Giveren: Glassgalleriet!
Hvorfor: Vi fikk et gavekort fra Glassgalleriet på 10 % av alle kjøp fra ønskelisten vår :)

En fantastisk gave fra Glassgalleriet og jeg anbefaler alle som skal gifte seg om å forhøre seg rundt i butikkene, om hva som er deres gave til brudepar som har ønskeliste hos dem. Tilbords hadde f.eks 2 stk champagneglass fra Peacock serien, designet av selveste Ari Behn som gave. Not my cup of tea og vi kom mye bedre ut av det med gavekortet fra Glassgalleriet ;) Så det lønner seg å sjekke med butikkene hva de tilbyr som gave!



Så 11 måneder etter bryllupet var det jaggu meg på tide å bruke gavekortet, for om 1 måned hadde det gått ut...
Serviset vi samler på heter Gray Pearl og er fra Villeroy og Boch. Jeg elsker det serviset, det er så klassisk og delikat, med lys grå dekor.

13 kommentarer:

Elis@beth sa...

Det er så nydelig det servicet!! Synd det er så dyrt!!

Grattis med kjøpet!!

Jorid + NOE Blog sa...

Så nydelig servise :-D Takk for tipset også, skal selv begynne å samle på et servise og dette var jammen lekkert!

Ha en fin dag!
KLem

Marte sa...

Nydelig service! Jeg samler også. Fikk heldigvis MASSE til bryllupet vårt i fjor, det er jo litt dyrt så.. ;)

Kjempefin blogg du har!

Fru Jacobsen sa...

Jeg har det samme bare i beige! Det er nydelig!

Alltid kjekt å dekke bord med slike servicer!

Ha en fin kveld!

Camilla sa...

En ny tilhenger står frem =)
Har vært innom bloggen din et par ganger før også, veldig inspirerende så nå melder jeg meg som fast leser.

For et lekkert service by the way!

Crinoline sa...

Hei. Serviset er nydelig.Vi kunne trenge et nytt,men synes det er så vanskelig å velge.

Therese Dorthea sa...

Det var eit flott servise!
Bloggen din var rein og vakker!

Anne sa...

Så nydeleg servise!
Ha ein flott kveld:)
Klem Anne:)

Hulda sa...

Flott og delikat servise. Smart med gavekort. Fikk endel på Christiania Glassmagasin da vi gifta oss for 4 år siden. Samler på serviset Anna, fra Duka. Serviset ditt står jo i stil med bildene du har lagd. :)

Bdicte sa...

Fantastisk nydelig, Linda! Tror jeg må gifte meg for å få et slikt flott servise, hehe...

Takk for tips om glassgalleriet, forhåpentligvis får jeg bruk for det, haha:))

Margrethes hus og hage sa...

For en god avtale, da! Nydelig servise, og godt du fikk brukt gavekortet ditt. Det er kjedelig om det hadde gått ut på dato.

Ha en fin kveld! Hilsen Margreteh

Verandasol sa...

Åhh dån, for et lekkert servise!! Ha en fortsatt fin kveld. Klem!

Frk. T sa...

Hei du!: ) Åå, det serviset får jeg snart også, det er heelt nydelig!! Mamma og pappa kjøpte det til oss når det var 50% på alt på Christiania glassmagasin i juni, men får det ikke før til jul; ) Gleder meg veldig..

Håper du har hatt en fin dag!

Klem fra meg