lørdag 29. august 2009

Bildene mine :)



Juhu, bildene mine henger endelig over sofaen :) Som med alt annet jeg og mannen gjøre, ble dette nok et prosjekt som endte opp i en del banning og svetting (les: mannen). Hvor vanskelig skal det være å henge opp to stk bilder?!? Vi blir som Knoll og Tott når vi skal henge opp noe eller montere noe i leiligheten... Derfor er det ikke mye som henger på veggene her i Drømmefabrikken!



Jeg synes stuen ble helt forandret med de nye bildene på veggen. Den hvite veggen ble mindre voldsom og stuen fikk et mye mer mykere look.



De to bildene er laget av lerreter fra Biltema og stoff fra Jysk. Resultatet ble to svært billige bilder :)



Nå skal jeg stikke ut og høre på Paperboys. Senere blir det Karpe Diem, DumDum Boys og Snoop Dogg. Så det blir neppe noe særlig tid til blogging i dag heller. Satser på å komme sterkere tilbake i morgen. Har også fått en award og en utfordring jeg får ta i morgen.
Ha en nydelig lørdag!

19 kommentarer:

Livy sa...

Heisann!!
Så utrolig fine bildene ble!!! Hvis det er noen trøst har vi et speil stående på lillebadet som skulle vært hengt opp for et par år siden *huff og huff!!*

Ønsker deg en kjempefin kveld!
Klem fra Livy

Livy sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Havets Datter sa...

Så lunt å koselig det ble ;O)
Kos deg i kveld..

Karina

Pink lady sa...

Så utrolig flott det ble med bildene dine! Jeg skal til USA i høst, kanskje jeg skulle sett om jeg fant noe unikt stoff som kunne bli bilder? ;) Klem Pink lady

Merete sa...

Hei!
For en koselig blogg du har! Ser virkelig ut som en drømmefabrikk det der. Elsket bildene dine! God idè! :)
Du har nå fått enda en fast leser:)
Ha en strålende helg!
-Merete

Jorid + NOE Blog sa...

Heisann!
Så fint det ble :-)

Kos deg i kveld nyt musikken!

Klem J

Elis@beth sa...

Så fint det ble!! Åj ble inspirert til å lage noe til soverommet vårt!! Vi får se om den inspirasjonen holder til mandag!!

Kos deg på "konsert"

Klem til deg!

*sne* sa...

Så lekkert det ble! Jeg har brukt samme stoff på noen puter jeg har på soverommet - utrolig fint! God musikkhelg! Klem

Fru Fjeldhammer sa...

Det ble veldig fint...
Ha en fortsatt fin helg!
klem

Beate, A Brighter Day sa...

Nydelig! Nå vet jeg hva mitt neste prosjekt må bli :)

Elsker bloggen din, forresten!

Bea sa...

Så fint det ble:o)

PS: første gang jeg titter innom bloggen din. Kjempe fin blogg:o)


Klem

Prinsesse Elin sa...

Paperboys går en høy gang her i huset. Jeg digger dem for vinnie, miniprinsessa digger dem for musikken og mannen digger dem bare for at de er kule. HE HE
Synes bildene var utrolig fine og passet godt over sofaen. Ha en hyggelig aften. Klem fra Elin:)

Anonym sa...

Så fint det ble! Gjorde seg absolutt på veggen. :) Oppheng av bilder tar tid også her i heimen, hvis det er noen trøst. ;)
Nyt resten av helgen!

Anonym sa...

Kjempefin ide-dette var inspirerende!
Ble veldig mye lunere:-)
Kos deg ikveld, klem Hege.

Margrethes hus og hage sa...

Du har det så koselig! Fint med bildene på plass.
Det er ikke alltid så lett å henge opp ting. Jeg må ha hjelp... får ikke to bilder til å henge rett ved siden av hverandre, selvom jeg måler etter alle kunstens regler. Min kjære tar det på øyemål, og det henger fint på første forsøk! Det er forskjell på folk....

Ha en fin søndag! Hilsen Margrethe

Crinoline sa...

Hei i natten.Det ble kjempefint og lunt.Takk for tips.Klem

(eddas) sa...

hei..
det ble jo bare lekkert over sofaen:)
har kjøpt meg ett par tapetruller jeg skal finne på noe med.....
Ha en god dag..
GoKlem edda

Anonym sa...

fint ble det!!!

klem

C ♥ sa...

Det ble helt rå lekkert!

klem C