mandag 3. august 2009

Jeg fikk det til...



Da kveldssola skinte så fint inn på soverommet vårt i kveld, måtte jeg ta frem kameraet og teste ut noen funksjoner for å få lysere bilder. De siste dagene har jeg hatt som mål å lære meg å fange opp det naturlige lyset i rommet. Og plutselig fikk jeg det til! Det måtte et stativ til for at bildene skulle bli klare, men gurimalla, JEG KLARTE DET :) Og jeg som er så grønn på tekniske dupeditter...

Motivet er den brukte speilkommoden som jeg pusset opp tidligere i år. Jeg ble utfordret for leeeenge siden med å vise frem mitt favorittmøbel. HER ER DEN:




19 kommentarer:

Bdicte sa...

Såå fin kommode!! Bra man klarer å suge til seg lærdom enda, hehe...ønsker meg også nytt kamera!!

Jatte sa...

Den er så lekker :D
Så flink du er til og ta bilder da, jeg skjønner ennå ingenting av mitt og har hatt det i over ett år (canon eos 450d) :P

Ha en fin kveld,
Klem Jatte !

Mitt lille hjem sa...

Nydelige bilder og en riktig koselig blogg dette!

Linda sa...

Forstår godt at denne er et favorittmøbel ja!
Det er en virkelig flott speilkommode!
Bildene blir bedre hvis en bruker stativ, men det er sjelden jeg gidder å ta det fram.
Kjempefine sko du har kjøpt deg.
Likte godt de grønne jeg også!

Ha en fin uke Fru Luna!
Klem Linda

Margrethes hus og hage sa...

Kjempefine bilder, og en flott speilkommode! Det er kjempeartig å fotografere. Jeg ønsker meg veldig et nytt kamera, det vi har er ikke så sprekt, men man får knipse med det kamera man har :)

Ha en fin kveld! Hilsen Margrethe

Jannicke sa...

Flott bilde av din nyyydelige kommode.
Og det midnattsbilde for et par innlegg siden var fantastisk!

Klem J.

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

lekre bilder ;) eit ordentleg kamera står høgt på min ønskeliste og!!!

kommoden var kjempefin!!

Klem M :)

Verandasol sa...

Den kommoden er bare så lekker! Og ekstra fin i det vakre lyset du har klart å fange ;) Ønsker meg og stativ, det må til hvis bildene skal bli skikkelig sklikkelig bra. Akkurat sånn som dine :)

Crinoline sa...

Så flink du er! Forstår godt at speilkommoden er en favoritt.

Elis@beth sa...

Jepp da var det deg! Æsj altså! Ja har bilde i et innlegg av meg ja! Hadde ei jente med meg inn dit! Skal dræge dæ i hestehalen neste gang!!

Natta!

Anonym sa...

Grattis med nytt kamera, er morro å utforske litt!
Boka "øya" handler om Kreta ja.. men den forfatteren som står på boka mi er Victoria Hislop. Viste seg underveis i lesingen a det er steder i boka som jeg faktisk har vært på, litt gøy!

Christine C sa...

For en koselig blogg du har! Synes du kan være veldig fornøyd med utfallet av fotoseansen din - speilkommoden ser helt lekker ut! Ønsker meg en sånn selv, men har ikke plass dessverre *sukk* Ha en fin dag videre! :)

Stine Elise sa...

Du har det helt nyyyyyydelig hjemme! Ble så inspirert jeg nå, spesielt av soverommet!! Jeg er igang med et FruLuna-inspirert soverom nå ;)

Min stil sa...

Så fin kommoden ble, og så bra at du klarte å "fange" lyset. Likte skoene dine i innlegget under. Skal en tur til Tromsø i slutten av måneden, får se om jeg klarer å finne noe fint da. Problemet er vel at det begynner å bli utletet. Ha en fin dag videre.
Klæm fra Susanne

AK sa...

så flott bilde! Godt å ha deg tilbake igjen i full fres!! ha en fin dag, klem AK;)))

Ingunn sa...

Så flott bilde. Og kommode.

Ha en fin uke.

Ingunn

Stine Elise sa...

Ja, det må vel til det. Hun er jo så flink! Men tror ikke det er alle (les: jeg) som har råd til Lexington sengeteppe og slikt. Derfor er det jo så greit å se andre som gjør det slik at jeg også kan få råd ;) Så jeg tok tipset ditt som jeg leste i kommentarfeltet ditt, og bestilte meg et sengehimmel-oppsett fra jotex! Visste ikke at slike fantes å få kjøpt, hadde jo satt igang mannen på å lage noe som lignet, hehe.

Josefine sa...

Nydelige bilder...og en utrolig vakker kommode! Heldige du som har en sånn:) Sommerklem

Photo-Me-Life sa...

Kjempe flott komode, lekkert. Sengeteppestativet ble bare flott det også:)