onsdag 19. august 2009

Neste oppussingsprosjekt


Hei hei!

Her i drømmefabrikken hekles det for harde livet. Så hardt at jeg kjente senesmerter smyge seg på igjen... Men jeg kan ikke noe for det, det er så gøy å se alle timene med hekling ta form og farge :) Men, historien skal ikke gjenta seg og jeg har vært flink til å ta lange pauser i dag. Så da har jeg hatt tid til å tørke støv, støvsuge, vaske gulv og fellesarealene i trappehuset, rydde og vaske på kjøkkenet, vaske klær, skifte sengetøy +++ Litt flink ja :)

Jeg har også fått vasket det nyeste oppussingsprosjektet som har ankommet Drømmefabrikken. Dette prosjektet vil ta litt tid... Sjenken er litt skadet og trenger litt T.L.C før jeg kan svinge malekosten. (Oppdatering: T.L.C betyr Tender Love and Care)

Ha det fint så lenge!

Posted by Picasa

18 kommentarer:

Hulda sa...

Så nydelig sjenk du har fått tak i! Den kommer til å bli skjønn når du får pusset den opp. Blir artig å se etterhvert. :) Likte godt systemet ditt i de hvite kurvene, vakkert teppe du hekler også.

MariMaja sa...

Den kommer til å bli rålekker!
Gleder meg til å se resultatet;)
Klem fra Maja

Bdicte sa...

Ååååå, måtte du brife med alt husarbeidet du har gjort når æ føle mæ som mest håpløs???

Grrr, no MÅ æ jo reise mæ fra sofaen...:))

Jorid + NOE Blog sa...

Så nydelig sjenk! Gleder meg til å se resultatet :-D
Har en giveaway hos meg nå, sleng deg med ;-)

Klem

Elis@beth sa...

Har også vært effektiv i dag-herrlig! Så fin den sjenken var! Blir bra den der!!

Klem!

Anonym sa...

hei igjen!!
jeg har også pusset opp 2 slike gamle sjenker,vel en sjenk og ett skap.malte dem hvite,ble kjempefornøyd.
den blir sikkert kjemefin når du er ferdig med den.lykke til.
klem

Monica sa...

Den sjenken kommer til å bli NYDELIG:) likte fargene i oldemorsrutene dine og nå kjenenr jeg også det kribler etter å hekles, nå nør høstværet begynner å komme og mørket ikke minst:) Likte utrolig godt systemet med de hvite kurvene under bordet og lurer på om jeg skal gjøre det samme. Kanksje lurt til fjernkontroller som ligger å flyter. klem monica

Brocante sa...

Den kommer til å bli kjempefin - slike møbler blir så glad for litt maling.... :-)

Home By Virginia sa...

Herlig...!!! Den sjenken kommer til å bli nyyydelig... Gleder meg til å se det ferdige resultatet... :D

Klem fra Malin Virginia

Margrethes hus og hage sa...

Den sjenken gleder jeg meg til å se ferdig! Den blir sikkert kjempefin!

Ang. google reader var det min mann som innstallerte den, men søker du på "google reader" eller "google leser" så finner du den og kan registrere deg og abbonere på din egen blogg. Da kan du oppdatere når du har postet.

Håper det ble forståelig, jeg er ikke verdens mest tekniske person... Er glad for min kjære som sørger for de genene i familien :)

Ha en fin torsdag! hilsen Margrethe

Linda sa...

Dette var en lekker skjenk!
Gleder meg til å se det ferdige resultatet!
Jeg har mange maleprosjekter i kjelleren, men malelysten er ikke til stede akkurat nå...

Klem til deg fra meg.

torleif ann karin sa...

Den skjenken kommer til å bli topp. Gleder meg allerede til resultatet. Så flink du har vært idag da, kjenne jeg får dårlig samvittighet hehe. Jobb...jobbb, og kjenner jeg har lite arbeidslyst når jeg kommer hjem.
Men har faktisk noen små maleprosjekter på gang...så følg med!

natti-natt:-)
Klem<3

Alven sa...

Hei :-)

Den sjenken var fin! Gleder meg til å se den ferdig :-)

Ha en fin dag i morgen for nå er det vel natta snart :-)

Jeanette sa...

Nydelig sjenk. Jeg vil også ha!! :-) Jeg får lete videre. Lykke til med oppussingen.
Klem J.

Anonym sa...

Unnskyld at jeg spør... men hva er TLC??
hilsen nyssgjerrig

Verandasol sa...

SÅ spennende! Det ser veldig lovende ut, tenker den kommer til å bli superfin når du er ferdig :)

Havets Datter sa...

Så flott den var!! Spennende å se åssen den blir :o)
Så flittig du har vært! Nå fikk jeg dårlig samvittighet :O( Var ferdig på jobb klokka 12, og har kun satt en brøddeig.. Usj.. må være det dårlig været..

NUSSE sa...

Kjempeflott skjenk! Ligner veldig på min som jeg pusset opp ganske nylig. Ligger bilder inne hos meg :-)