torsdag 20. august 2009

Forandring fryder


God ettermiddag!
En liten tur innom på nettet før det er dugnad i sameiet. Ikke min favoritt ting nå som helsen er dårlig, men bøter venter den som sluntrer unna. Håper bare jeg slipper å male, for jeg har nok av maleprosjekter innendørs, som venter på meg :P

Ellers har jeg endret litt oppå hyllen over tvèn. Bokstaven, fuglen og glassklokken kjøpte jeg for noen uker siden. Liker &èn så godt og fuglen og glassklokken var på salg :) Jeg synes det har vært vanskelig å finne passende ting å ha på hyllen og har vært misfornøyd med de tidligere stylingene, men nå ser det endelig litt bedre ut og jeg begynner å bli fornøyd.








Jeg kommer innom dere som har lagt igjen koselige kommentarer i dag eller i morgen, for nå må jeg gjøre meg klar for dugnad. Wish me luck...




Posted by Picasa

18 kommentarer:

Elis@beth sa...

Så koselig det ble!!

Kos dæ på dugnad!!

Møtes vi på lørdag?

Klem!

Anne sa...

Hei hei!
Det blei knallfint på hylla di:)
Lukke til på dugnad:)

Pink lady sa...

Så fint det ble på hyllen din!! Lykke til med det neste oppusningsprosjektet, kan tenke meg at sjenken blir flott:) Pink Lady

Jorid + NOE Blog sa...

Så fint det ble :-D
Ha en fin kveld!

Klem

Kjeruben sa...

Have fun! ;-)

Og ååå så fint det var på hylla :-D Masse nydelige ting :-D
Me like!

ANETTESHUS.COM sa...

Så nydelige bilder!! Så koselige du har det! Mye lekkert på den hylla:)

Lykke til på dugnad;)

KLem Anette:)

Prinsesse Elin sa...

Hei på deg
Forandring må til:) Jeg forandrer stadig når jeg svinger støvkosten og akkurat det gir meg enorm glede. Synes hylla de var riktig så pen. Jeg liker når jeg få se innlegg som viser glass klokker. Finner liksom ikke noe å ha oppi mine. Fugle huset ditt er forresten veldig nydelig. Akkurat passe stort.
Grattis med skjenken ned under. Den var flott den. En fantastisk skatt etter mitt syn.

Masse klemmer:)

adales verden sa...

Hei
så fint det ble, liker bloggen din så godt;)
klem

Kari sa...

Så lekkert det ble på hylla di! Det er gøy å forandre litt innimellom. Den skjenken blir garantert lekker. jeg skulle gjerne hatt en slik:)) Veldig koselig å besøke bloggen din det skal du vite.
Klem Kari

Elisabeth sa...

Jepp, vi ses på lørdag. Jeg gleder meg! Må bare få forkjølelsen ut av kroppen,,,, So long!

Anonym sa...

Fugelen ska jo være i buret:D

Sees imårra, trur æ e der i 12tia hvis d passe:)

Klem Maria

Ingrid sa...

Der var det mange flotte detaljer! :) Lykke til på dugnad da!

NUSSE sa...

Rålekkert! Kjempeflott sammensetning av koselige ting :-)

Klem fra meg.

Daisys home sa...

Du har det såå koselig!Håper at formen er bedre,klem

Anonym sa...

Lykke til med dugnadsarbeidet.. og med den fine skjenken du har funnet deg!!
Jeg syns hyllestylingen ble fortreffelig, og ja -den &'en var fiiin!

Siren sa...

Så fint det var blitt oppå hyllen over tven! Og for en stilig &, tror jeg må få tak i en eller annen bokstav jeg også, de pynter jo så flott opp! Og så det herlige fugleburet du har, jeg har akkurat likens...hihi. Ha ei god helg! Klem Siren :)

Katrine k sa...

Fant akkurat bloggen din, her var det mange fine bilder og ting, håper dugnaden ble ok!

Margrethes hus og hage sa...

Det ble kjempefint! Skjønner godt du er fornøyd med hyllen. Lekkert!

Ha en fin helg, og regner med du er ferdig med dugnaden for denne gang. Kjedelige greier det der, men det hører med :)

Hilsen Margrethe