mandag 31. august 2009

Bloggekroken!



Her er bloggekroken/kosekroken/heklekroken/lesekroken min. Min favorittplass i leiligheten :)

Da vi kjøpte sofaen for ett år siden, kjøpte vi også to nakkestøtter som tilleggsutstyr. Jeg anbefaler det til alle som synes det er godt å avlaste hodet mot noe. Komfort i hjemmet er veldig viktig for meg!



Jeg får en tante på besøk om en time, som skal bo hos oss i over en uke. Jeg trodde hun skulle komme i morgen, men fant nettopp ut at det er i DAG... Så nå må jeg kaste meg rundt og rydde :P Så dere hører nok ikke mer ifra meg i dag...

Ønsker alle en flott ny uke!

15 kommentarer:

Linda sa...

Hei Fru Luna..
Det er en skikkelig kos blogge,kose, hekle og lesekrok du har!
Ha en fin uke sammen med din tante!

Klem til deg fra meg.

Christine Louise sa...

Koselig bloggekrok :)

Klem

Guttemamma sa...

For en koselig krok,sofa'n er fin og teppet ditt er nydelig!! Ser deg for meg..!!
Anette:-)

liven sa...

En koselig bloggekrok dette:o)
Ha det fint med besøket!!

Black Feathers sa...

Heisann du. Koselig at du kom innom hos meg. Nei, å være ufør og hjemme er ikke alltid det letteste. Men med hobby, blogging, venner og familie så skjer det jo litt. Noen ganger er det lett og noen ganger er det vanskelig.

Kjempekoselig blogg du har ;)
Klem ;)

victoria (huset i byen) sa...

Ja det så ut som en deilig krok til det meste av kose ting..
Ha e fantastisk flott uke med din tante, er koslig med familie på besøk..

klem victoria

Margrethes hus og hage sa...

Koselig sofakrok du har! Her ser det da så ryddig ut atte :)

Kos deg med tantebesøk :)

Hilsen Margrethe

aase sa...

Superkoselig bloggekrok du har. Misunnelig jeg...har nemlig bare stasjonær maskin som fast bloggsted nå, og da må jeg sitte her ved skrivebordet på en vakker gammel pinnestol da!!

Kos deg med besøk!!

LIVS LYST sa...

Koselig å ha en fast krok til håndarbeid og blogging!

Hilsen Liv ;O)

Anonym sa...

oppdaget bloggen din idag,og synes den var utrolig koselig. Så da er det jo på sin plass og legge igjen ett spor:) Håper du titter inn hos meg engang;) Ha e fin kveld!!

Merete sa...

Så koselig! Minner meg litt om min egen blogge/kose/brodere-krok:)
Fin gang du har fått deg også ser jeg!
~merete

Bdicte sa...

Kjempekoselig blei det!! ;))

Verandasol sa...

Heihei, så koselig krok du har! Ser godt og mykt ut å sitte der :)

Romantiske Stinemor sa...

Nydelige bilder:-)
Klem Stine..

Lillan sa...

heisann!

utrolig deilig koseplass!!

du det heklede teppet, har du heklet det selv? er det bestemorruter?
Kunne du delt oppskrift?

Skulle gjerne lært meg dette selv:)

klem Lillan