mandag 3. august 2009

Happy feet :)



Jeg elsker salg og jeg elsker sko! Denne kombinasjonen kom jeg over i dag, mens jeg var en liten tur i byen. De fleste har vel fått med seg nå at det er salg med stor S overalt for tiden :) Jeg handler vanligvis ikke dyre ting til meg selv, men når det er salg er det lov. Skobutikken i Tromsø for de mer fine fruer, heter P. A. Næsvold. Prisene der inne er så stive at jeg aldri tar turen innom bortsett fra når det salg...

I dag var jeg sikkert en time inne i butikken for å prøve 100 par sko som jeg likte. Jeg endte opp med to par sko. Det grønne paret la jeg min elsk på med en gang. De er av merket Camel. Jeg elsker grønnfargen på de, som er litt grønnere enn det som kommer frem på bildet.




Disse hvite sandalene er fra Bubetti. De var så gode på foten at jeg faktisk måtte ha de på meg når jeg gikk ut av butikken. De passer til alt av klær og farger.

For de som bor i nærheten av Tromsø så er det absolutt verdt en tur innom denne butikken, da de fleste skoene er på 50 % salg. Og kvaliteten på skoene er knallbra! Jeg kom akkurat på at bloggeren Bdicte har jobbet i denne butikken ;)

Solen skinner fremdeles og temperaturen er rundt 22 grader. Jeg holdt på å renne bort når jeg var i sentrum...

7 kommentarer:

moa sa...

å, de var råfine, begge parene!
grattis til deg!

moa

Maliva`s verden sa...

Wow..så fine sko du har fått deg:o)Gøy med salg.klem fra Maliva

Elis@beth sa...

Kjempefine!
Er helt sikker på at jeg så deg i dag i byen! Vi sprang nesten på hverandre i den lille interiørshappa i storgata!

Var det du?

Lykkeliten sa...

Skkkelig stlilige sko du har kjøpt deg.

Grattis!

Bdicte sa...

Yupp, har jobba der:) Camel og Bubetti e knallgode merka! Har flere ting fra Bubetti, dem e bare fantastisk!! Men ganske fantastisk dyr også, hehe...kjekt med salg:))

madam mim sa...

He he, jeg er også kun der når det er salg...men begynner faktisk å bli noen skopar derfra nå :-) Men det hindrer meg ikke å gå innom i morgen, nå som jeg vet det er salg igjen :-) Knallfine sko du har kjøpt deg!

Astrid sa...

Kjempelekre sandaler!