lørdag 22. august 2009

Møt min nye lysekrone :)



Mange har gjettet hva gårsdagens bilde viste og ta ta: DET ER EN LYSEKRONE. Noe mange klarte å gjette riktig, men så har dere kanskje blitt litt godt kjent med meg de siste 8 månedene ;)
Jeg er nemlig en stooor fan a lysekroner!
Lysekroner har gitt Drømmefabrikken en helt ny karakter. Fra å være kjedelig og "bland" (engelsk synonym), gir lysekronene meg en følelse av herskapelig luksus. ME LOVE :)



Drømmefabrikkens nye stolthet henger nå i gangen/hallen. Og er det første man nå vil se når man åpner ytterdøren.




Herlige prismer...



Jeg elsker den smale fasongen og de flotte detaljene.



Velkommen inn til meg :)

I kveld blir det bloggetreff hos Bdicte. Rapport og bilder kommer i morgen ;) Gleder meg til å treffe alle de koselige bloggerne om noen timer!
Ha en flott lørdag!




8 kommentarer:

Crinoline sa...

Tenkte meg det,den er nydelig.Kos deg på bloggtreff.

Lykkeliten sa...

Nydelig!

Er det lov å spørre om hvor du har funnet denne?

Elis@beth sa...

Ja er det ikke hærlig med lysekroner!!!! Bare digger det jeg!!

Flott var den!

Vi sees i kveld!!

Klem

adales verden sa...

lekker, gratulerer...
går med lyst på en større enn den jeg har,men så har jeg jo avtale med meg selv om å spare...kan vel gå dårlig med den avtalen....
ha ei fin helg
forresten så heldig du er som skal på bloggetreff, det høres så gøy ut!

LYKKEBO sa...

Så flott den var!! Jeg er stor fan av lysekronener..Og kunne gjerne hatt en i hvert eneste rom!!hehe:)

God helg:)

Prinsesse Elin sa...

Ja denne var flott. Nydelige prismer og ikke for mye dill. Ha en herlig dag. Goe klem fra Elin:)

*sne* sa...

Nydelig lysekrone - gratulerer! Håper du får en fin dag!

Piiito sa...

Den var nydelig!

Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den?:)