søndag 2. august 2009

Sommeren er her fremdeles!


Nok en solfylt dag i Tromsø. Det er litt kaldere enn det har vært tidligere i uken, men det stopper ikke meg fra og sette meg i solkroken med en god bok. Ingenting er deiligere enn å nyte en sommerdag ute i sola, med en god bok som kompanjong. Denne boken til Harlan Coben har fenget meg fra første stund. Det er en spenningsbok/krim, en sjanger jeg elsker! Boken heter "Når noen bare forsvinner". Nei nå må jeg stikke ut igjen og lese ferdig de siste spennende kapitlene...

Oppdatering: Nå er boken ferdiglest og den kan absolutt anbefales videre. Temperaturen ute bare stiger og stiger, nå er det 23 grader i skyggen. Jeg har tatt en liten pausen fra solsteiken, for det ble altfor varmt i solkroken min... Sender noen solstråler til alle dere i landet som også trenger litt sol og varme nå :)


Posted by Picasa

11 kommentarer:

MariMaja sa...

Heldig du!
Her er det regn og 18 grader:(
Send litt sol nedover til Vestlandet da!
Klem fra Maja

Crinoline sa...

Hei.Kos deg i solen du.Jeg likte veldig godt de glassklokkene du har kjøpt. Her tror jeg det snart blir regn.

Ida sa...

Send litt sol over her da :-)
Fint somerbilde!!

Nostalgia sa...

Send gjerne litt sol ned til oss, snille du...

Her har det vært tørt, mildt og fint helt til for to timer siden, da ble vi jaget i hus av regnværet :-(

Flotte ting du har kjøpt på shopingrunden din !

Ønsker deg en deilig kveld !
Klem, Nostalgia

Margrethes hus og hage sa...

Takker for solstrålene :) De trengs, her er det øs pøs og grått så langt øyet kan se! Men det er meldt om varmere dager fra tirsdag, og da skal det hages hvert ledige sekund :)

Ha en fin kveld, og kos deg i finværet ditt :)

Hilsen Margrethe

Anonym sa...

Kos deg med boken og solkroken, og takk for tips! Jeg er alltid ute etter gode bøker å lese, er deilig med slike bøker som tar en med fra første stund!
Anbefaler boka "Øya" -husker ikke forfatter i farta, men den er litt treg i starten er min mening.. men er verdt det å lese videre!!

Synnøve sa...

Her er det også kjemebra vær.
Liker og sitte ute og lese jeg også.
Skal se om jeg finner den boka du anbefaler.

kos deg i fin været:)

Josefine sa...

Heisan!

Så sommerlig og koselig bilde. Skal si dere har herlig temperatur...så kjekt! Boken høres spennende ut, takk for tipset..

Håper du får en like fin dag i morgen,...sommerklem

Linda sa...

Sommeren synger desverre på siste verset, men vi kan jo håpe på flere deilige sommerdager alikevel.
Vi kjøpte oss nye hagemøbler i dag og vil så gjerne få brukt de litt før de må settes bort!

Ha en deilig uke!
Klem Linda

Monica sa...

så heldig du er som har sol, her minner det nok desverre mer om høst:) takk for boktips:) må kanskje kjøpe meg noen gode bøker til høsten, for da har jeg ikke pensum å lese på lengre. ønsker deg en nydelig søndagskveld:) klem monica

-Kamilla- sa...

Heia!
Det er helt HERLIG med varme og sol, nyyyter det så lenge jeg kan!

Er nå kommet meg hjem fra to ukers ferie tur, det ble noen ting med hjem jah... Likte den glassklokken din ;-) Legger ut noe av det jeg har shoppet iløpet av noen dager, må få pakket ut og dandert litt først :-) *Sommerklem*
-Kamilla-