søndag 30. august 2009

Award og utfordring



Denne awarden har jeg fått av Margrethes hus og hjem, Elisabeth`s hus og Dronningstjernas skriblerier. Tusen takk til dere :)

Med denne awarden fulgte det også en utfordring, å fortelle 10 ting om seg selv...

1. Elsker å reise
2. Har bodd 1 år i Australia og 3 måneder i Nicaragua
3. Drømmejobben min er å jobbe for FN i New York (og bo i en stilig leilighet på Manhattan ;))
4. Er sjokoholiker...
5. Elsker å hekle
6. Har 11 års jubileum med mannen og 1 års bryllupsdag på en og samme dag <3
7. Er et skikkelig B-menneske. Står jeg opp før kl 10.00, er jeg ødelagt resten av dagen.
8. Ble nordnorgesmester i badminton U14 da jeg var 11 år
9. Elsker alt med Jane Austen (bøker, filmer, serier) og alle andre lignende filmer/serier.
10. Ønsker å flytte litt mer landlig, til et akkurat passe stort hus på landet, hvor tiden går saktere og hvor småfuglenes sang er den eneste form for "støy". "Og leve av det man dyrker selv..."

Jeg vil sende award og utfordring videre til:

Dere ser selv om dere vil ta utfordringen ;)

4 kommentarer:

Photo-Me-Life sa...

Heia, ja snoop ruuuula terassen her i allefall. Det dirra sånn i Howarden min at jeg tenkte at jeg får nok ræva ut av ledd i morgen;) smiler!

Jeg har hatt den utfordringen der her om dagen, ligger på bloggen:)

Linda sa...

Artig å lese om deg!
Jeg har fått utfordringen jeg også, men har ikke gjort noe med det enda.
Nei da jeg har ikke deg i tankene når det gjelder å publisere flere ganger.
Dette er snakk om de som publiserer etter å ha stått på blogglistene timesvis og gjerne dagen etterpå igjen!

Ha en fin søndag!
klem fra Linda

Jorid + NOE Blog sa...

Heisann :D
Så hyggleig å få award og utfordring fra deg :-) Skal ta den når jeg får tid!

Ha en flott søndag!
Klem J

Balke gård sa...

Hjertelig takk fro hyggelig award og lesning:-) Jeg stresser litt omd agen, lite blogging men kommer nok sterkere tilbake da jeg slapp unna med å bli FAUleder ikveld,-hurra!!!! Ha en fin mandag i din nydelige bloggekrok! Klem, M