fredag 31. juli 2009

Shoppingdag



I dag løsrev jeg meg fra solstolen og tok turen inn til sentrum for første gang på lenge. Det kriblet etter å finne små skatter på salg. Og jeg fant MASSE jeg likte på 50 og 70 % salg :) Måtte gå sidelengs inn døren hjemme... Jeg får vise bilder av fangsten når jeg får plassert de riktig.

Jeg kjøpte ikke bare interiørting, det ble litt klær også. Neste Stopp hadde 50-70 % salg på alt i butikken. Kjøpte tre belter, tre jeans og en høst/vinterkåpe i ull. Alt dette skulle egentlig kostet meg kr 6050! Jeg betalte kr 1570 :D Snakk om en god handel... Aldri i livet at jeg hadde kjøpt de tingene til full pris!

Været er fremdeles strålende. 24 grader og sol i dag. Jeg begynner faktisk å få litt brunfarge på kroppen, ikke verst for en hvit nordlenning ;)
Tusen takk for kommentarene til de siste innleggene. Jeg håper jeg får besøkt dere alle tilbake i løpet av helgen.

Kos dere!

4 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Så fantastisk det høres ut som solfylte dager. Her reiste sommeren men det ser ut som den har kommet bittelitt tilbake igjen:O) Å salg....sukk....vinterkåpe skulle jeg hatt meg. Helst en pudderrosa som jeg så ifjor. Kan liksom ikke helt glemme den. Høres ut som du rett og slett har hatt en nydelig dag. Ønsker deg en like fin en i morgen. Klem fra Elin:O)

Crinoline sa...

Hei.Så solen er i nord? Her har det regnet i strie strømmer i ettermiddag. Har vært i Stockholm noen dager og en del interiørting ble kjøpt.Så gode kjøp du har gjort i dag.Gleder meg til å se.God helg.

Bdicte sa...

Hei! Flott du kan komme på bloggtreff:) Æ glede mæ, skal bare bynne å vaske og rydde med en gang, hehe!

Angående Haparanda, så går det helt fint å kjøre dit! Dokker har jo ingen onga hylandes i baksetet heller, hehe.
Det tar 7 effektive tima å kjøre dit, nærmere 8 med litt kaffestopp!

Vi har bodd hos kjentfolk, så vet ikkje av camping i området, men de e nok en smal sak å google! Venna av oss har bodd på hotell, og det va vest helt ok.

Æ og mannen skal kaaaanskje kjøre en tur til muligens neste helg...uten barn! Har nemlig planer om to stk Ektorp Jennylund...men vi får se ka det blir til!

Margrethes hus og hage sa...

Så kjekt å finne så mye fint på salg :) Det er alltid morsomt å gjøre noen gode kjøp!

Heldige deg som får brunfarge. Det har ikke jeg fått her sør, men er ikke av de som ligger i solen heller... Så det er nok delvis min egen feil. Men det har ikke vært den helt store sommervarmen å snakke om i ferien heller.

Ha en fin lørdag! Hilsen Margrethe