onsdag 21. januar 2009

Stemningsbilder

Dette nydelige bildet har min flinke mann tatt, (han har vel nesten tatt alle bildene jeg nå skal vise ;-) ) Bildet er tatt fra Håkøya, mot Kvaløya.



Dette bildet er tatt ut av stuevinduet, og fartøyet i bakgrunnen er kystsvakta.




Tromsdalstind ser vi her:



Høstbilde fra hytta. Mannen lekte seg med det nye speilreflekskameraet.




Bildet er tatt ett sted i Tromsø eller like utenfor Tromsø.




Div lysbilder. Er veldig glad i levende lys på denne årstiden :)















Et nytt bilde tatt i Tromsø kommune et sted. Jeg elsker rosa himler :)






Jeg er fiskeenke store deler av året. Dette bildet er tatt på en av de siste fisketurene til mannen i 2008.





Det ser ut som det bare ble mannens sine bilder denne gang... Ikke så rart egentlig siden jeg har lastet ned bildene fra hans pc. Jeg må også øve meg litt mer på å ta bilder med speilreflekskameraet. Til nå har jeg bare gitt opp, det er så utrulig mange knapper og innstillinger og tenke på! Har lyst å melde meg på et fotokurs hos en lokal fotograf i februar, må bare sjekke lommeboken først og kanskje velge bort noen planlagte kjøp til leiligheten...

Ingen kommentarer: