lørdag 24. januar 2009

Bloggehjelp?

Jeg har problemer med å legge f.eks Google oversetteren til min side og andre besøkstellere. Kan noen forklare meg hva jeg egentlig må gjøre? Det jeg vet og kan, er å kopiere koden jeg trenger, men når jeg skal lime den inn på rette sted, får jeg problemer. For hva er egentlig rette sted til å gjøre det? Hvis jeg husker helt riktig, kunne jeg velge å lime det inn under "tittel" eller "innhold", men når jeg gjør det blir det bare tull...

Blir evig takknemmelig for litt hjelp :)

4 kommentarer:

Crinoline sa...

Hei.Kanskje jeg kan hjelpe deg. Tar det trinn for trinn:
Tilpass
Gadget- Da popper det opp en side med mange valg,velg da
HTML/JavaScript
Kopier og lim inn koden i det store feltet

Håper dette er til hjelp.Lykke til.

Fru Luna sa...

Takk for det! Trur det er det jeg har gjort, eller prøvd å gjøre. Tru hvorfor jeg har hatt problemer... Men skal gjøre et nytt forsøk :)

Sissel sa...

Hei!
Tusen takk for kommentar hjemme hos meg!Alltid koselig å finne flere fra samme område!!
Du har gjort mange flotte kjøp ser jeg-likte veldig godt speilkommoden!!!I hvilken bruktbutikk fant du den???..
Synd at Interiørland skal nedlegges-de har så mye fint der!!!

Ha en fin søndag!!!

Fru Luna sa...

Hei Sisselle! Ja det er litt artig å finne andre bloggere fra Tromsøområdet :) Da kan man jo dele shoppetips ;) Speilkommoden er kjøpt på brukt- og antikkbutikken nede på Verftet/Skansen/like bortenfor Driv. Er veldig fornøyd med den og gleder meg til å få den i hus! Først må den bare hentes og pusses opp.
Ja det er utrulig synd de legger ned, tru om de legger ned i hele landet? Som du kanskje så, så gikk jeg totalt amok inni butikken og dro til meg alt fint jeg så :)