fredag 30. januar 2009

Fru Luna gjør ting hun ikke kan!

Maling er tydeligvis noe jeg ikke har peiling på! Jeg skulle teste ut den den nye malingen på den ene veggen inne på kontoret, men vet dere hva? Jeg får ikke det fordømte malingslokket av! Nå ler dere sikkert av meg, men seriøst lokket var helt klin umulig å få av. Prøvde med en hammer og tre forskjellige flatjern, men det førte bare til to blodige hakk i underarmen :( Kanten rundt lokket gav lett etter, uten at selve lokket rørte på seg. Er det noe feil med meg, eller er det bare slik noen ganger?!?

Jeg tolker det som en beskjed om at jeg nå skal gi meg for dagen, og sette meg dypt i sofahjørnet og se på fredagskrim :)

2 kommentarer:

Bdicte sa...

Haha! Et sterkt omen om at det ikkje va meninga du skulle male ikveld!!
Gå bort på Neumann å få dæ en sånn malingspannjekk imorra:)

Go natta.

Fru Luna sa...

Hehe :) Må bort dit om en time, det klør i fingran ;)