torsdag 29. januar 2009

Hit, men ikke lenger...


Hit, men ikke lenger... Har jo gledet meg sånn til å henge denne fantastiske lysekrona opp i taket, men etter mye om og men, blir veien dit litt lengre enn jeg hadde trudd og håpet på. Vi har gipstak, noe som vanskeliggjør hele prosessen. Lysekronen veier 10 kilo, og alle anbefaler at den bør festet i en stende i taket. Men hva gjør man når stendene ikke er der jeg ønsker at krona skal henge... Jo, da må jeg inn på kaldloftet og feste kronen til en planke, som skal festet mellom to stender. Men før jeg kan gjøre det, må vi lage en luke på kaldloftet...
Nå skal jeg nyte resten av kvelden med The Tudors :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så trasig da. Levere du den tilbake eller?

Fru Luna sa...

Har nok blitt for glad i den, til at jeg skal klare å levere den tilbake. Så vi må nok inn på kaldloftet og utføre den prosessen som beskrevet ovenfor. Og lampe i stua vil jeg ha, og da må man nok gjøre det samme uansett hvilken lampe man skal ha.