fredag 23. januar 2009

OMG, for en dag!!!

Fant ut i dag tidlig at de startet konkurssalget på Interiørland i går. 50 % salg på alle varer! Krise tenkte jeg, har jo lenge ventet på dette salget og fryktet at alle godbitene nå var borte. Siden vi er uten bil i noen dager, tok jeg bussen bortover i 12-tiden og småløp bortover til butikken. Grep tak i en handlevogn og jobbet meg systematisk gjennom butikken. Ble skuffet da jeg så at Høie sengtøy var utsolgt, bortsett fra et sett til vanlig dyne (vi bruker dobbel dyne). Tok med den ene som var igjen og tenkte at gjestene våre fortjener å sove i deilig sengetøy, når de er på besøk. Bildene som kommer senere i dag, viser at jeg så gikk amok i butikken... Handlet for noen tusenlapper, men er utrulig fornøyd med dagens fangst ;) Jeg følte meg bra lur da jeg oppholdt den LANGE køen i 10-15 min, mens de pakket og slo inn varene :/ Måtte ta taxi hjem fra butikken, og sjåføren spurte om jeg var i gang med flytting eller (hadde jo flere søppelsekker og poser med ting med meg) :P Han flirte godt, og sa at det var nå typisk kvinnfolk, da jeg sa at "Nei, jeg har jo bare shoppet litt til heimen" ;)

Bilder kommer om litt...

Ingen kommentarer: