lørdag 17. januar 2009

Første innlegg!

Første innlegg som fersk blogger... Jeg har tenkt og vurdert nå en stund om hvorvidt jeg skulle starte med blogging. Jeg er fast leser av en del blogger inne på NIB, og har funnet mye inspirasjon til hvordan jeg skal skape drømmehjemmet til meg og min mann. Vi bor i en leilighet i en gammel fabrikk fra 1912. Her har vi bodd i over 8 år. Til nå har stilen våres vært preget av en studentlommebok, dårlige impulskjøp på Jysk o.l. og arvede møbler fra våres foreldre. Jeg har dessuten vimset fra den ene stilen og favorittfargen til den andre, og har brukt mye tid på å finne en stil jeg og min mann føler oss hjemme med. Men det er en lang vei til drømmehjemmet (her i fabrikken), og jeg håper at bloggen vil være et nyttig hjelpemiddel på veien dit.

Ingen kommentarer: