tirsdag 20. januar 2009

Dette står på ønskelisten min

I forbindelse med oppussingen av leiligheten er det masse ting og tang vi trenger, det meste må males eller skiftes ut. Heldigvis blir det mest maling! Her er et utdrag av det jeg har sett meg ut så langt:

Dette hvite tv-bordet har jeg funnet på Jysk. Det har vært veldig vanskelig å finne det rette bordet og til rett pris ;) Valget har så falt på denne saken, som da jeg innspiserte den nok en gang i dag, viser seg å være 400 kr på salg :) Nå må vi ut med 1100 kr og det skal vi kunne leve med. Jeg hadde en nødløsning også liggende. Den gikk ut på at mannen skulle på snekre sammen et bord av materiale fra Biltema, male den hvit og sette på hjul og sy et hvitt forheng. Trur det kunne blitt veldig fint det også ;)






Denne søte, hvite rammen har de på Bohus. Kanskje den kunne fått plass på hyllen som jeg planlegger å sette over tvèn.



Et stort problem i dette huset er cd-plater! Vi har esker fulle av dem. Manner jobbet nemlig på en musikkbutikk på sine yngre dager og har hamstret cdèr. Jeg hadde ikke til nå funnet noen aktuelle oppbevaringsløsning, men så fant jeg denne saken på salg på Bohus som bare tryller vekk problemet:







Dette skapet har jeg sett på den lokale brukthandelen. Det er godt med lagringplass i den og det trenges til alle tingene vi fikk i bryllupsgave i september i fjor. Jeg hadde selvfølgelig måttet male den hvit ;)





Sko, sko og atter sko... Sko er et annet problem i dette huset. Tenk at to personer kan ha så mange sko slengende og jeg kan love dere at det ikke er et pent syn! For å komme seg ut døra må man igjennom en hinderløype, og det blir ikke bedre av at mannen som går på krykket for tiden, lager noen ekstra stor hinder for meg, med to krykker som legges her og der... Men dette skapet kunne løst i alle fall ett av problemene :P



Doble hyller er et must :) Og da blir det kanskje plass til noen ekstra par sko i fremtiden :P

2 kommentarer:

Photo-Me-Life sa...

Fine enkle ting:) Ja i går hadde jeg en super dag, å jeg VET at det ligger en super dag eller 3 foran meg fra i morgen også;)

Fru Luna sa...

Ja, ikke sant :) Det er deilig med supre dager, like den fantastiske dagen jeg har hatt i dag ;)