fredag 30. januar 2009

Nattbord



Var innom Bohus i dag, og plukket med meg dette serveringsbrettet med stativ. Har vært på jakt etter nattbord lenge, men har ikke funnet det perfekte alternativet. Så når jeg fant dette "bordet" til kr 299, tenkte jeg at det kunne være verdt å teste det ut som nattbord.

Hva synes dere?

Det er mulig bordet er litt for høyt i forhold til senga, men jeg satte det ved siden av et nattbord i butikken, og de var faktisk like høye. Man kan jo alltids kappe de litt i beina.

Personlig synes jeg at bordet passet fint sammen med det nye sengeteppet, og at det ble litt "landlig" preg over det. Mannen er selvfølgelig litt skeptisk, men det har jeg litt forståelse for. Men han venner seg nok til det etter hvert, for jeg kommer nok til å kjøpe et til når de får flere inn i butikken ;)



Og dersom jeg ombestemmer meg, er det hundre andre plasser det kan få stå i leiligheta :)
Nei nå må jeg stikke og male. God Helg!

11 kommentarer:

mette sa...

Så koselig! Billig nattbord også...

Besta sa...

Det var jo kjempefint!

Fru Luna sa...

Så bra at dere likte det :) Var litt spent på tilbakemeldingen...

Hmm, de klokkeslettene kan jo ikke stemme! Noen som vet hvordan jeg stiller klokken her inne?

My home is my Castle sa...

Jeg synes det er nydelig :)
Kjempebillig og ;) Og som du sier selv, hvis du blir lei, kan du bruke det andre plasser ;)

Klem,Kari

Else sa...

Prøv å still inn klokka når du går på tilpass, så innstillinger og velg så formatering.

Frk Mille sa...

Oj, det var jo kjempefint. Jeg er også på jakt etter nattbord. Kanskje jeg også må innom Bohus og få med meg et par slike. Jeg elsker sengeteppet ditt også, kan jeg spørre hvor du har kjøpt det. Mulig det står i et innlegg under heg, men jeg vil rulle meg nedover i bloggen din nå og kose meg.

God helg!

Fru Luna sa...

Nå ble jeg glad for alle de hyggelige tilbakemeldingene :D Tusen takk dere!

Sengeteppet er fra Interiørland, som dessverre har konkurssalg akkurat nå. Kjøpte tre sengetepper der i forrige uke når det var halv pris på alle varene. I dag var det 70% salg, men det var veldig utplukket og jeg så ingen sengetepper.

Fru Luna sa...

Hehe! Jeg var koblet inn på Stillehavskysten :P Så egentlig skulle jeg hatt sol og palmer rundt meg, og en paraplydrink i handa mens jeg skrev dette innlegget. Drømmer meg vekk...

Anonym sa...

Det var veldig fint, idyllisk med det sengeteppet til.. skulle spørre hvor du hadde fått det fra, men fant jo fort ut av det!
Ha en fortsatt gos helg!

Marias skriblerier sa...

Kjempefint nattbord! Og sengeteppet... nydelig!!!!

Fru Luna sa...

Tusen takk for så koselige kommentarer! Det varmer mitt hjerte :D Er veldig fornøyd selv og venter nå bare på å få et "nattbord" til mannen. De var utsolgt akkurat nå, men får inn flere om litt. Tenk at jeg fikk det sengeteppet for bare 500 kroner (på halv pris)!
Fortsatt god helg! Nå skal småmøblene få et siste strøk med oljemaling :)