tirsdag 20. januar 2009

Lamper

Jeg er på utkikk etter flere lamper til leiligheten, ser etter både lysekroner, bordlamper og spotter. Her kan dere se hvilke lamper jeg vurderer å kjøpe:

Lampe 1: Denne flotte lysekronen har jeg funnet på en interiørbutikk i sentrum. Den er for tiden på salg :) Jeg kan tenke meg at den vil passe til gangen/hallen.





Lampe 2: Bordlampe fra Møbelringen. Denne synes jeg er veldig søt. Min mor har to av denne typen, samt en taklampe i samme sort.




Lampe 3: Er også fra Møbelringen. Jeg synes den er enkel og elegant. Ville ha hatt denne i stua.


Lampe 4: Også fra Møbelringen. Liker denne godt, spesielt prisen på rundt kr 1299 :P Har sett en lignende lysekrone på Bohus, men den koster rundt 3600! Ser for meg at denne passer til gangen/hallen.


Lampe 5: Fra Bohus. Ville ha hatt denne over spisebordet eller over bardisken. Synes den er veldig stilig :)


Lampe 6: "The Queen"... Denne er dronninga over alle lysekroner! Virkelig lekker! Finnes på Bohus og er til og med satt ned med 1000 kr i disse dager ;) Prøver å overtale en litt skeptisk mann til å ha denne i stua...



Lampe 7: Enkel og elegant sak fra Bohus. Prisen er heller ikke så ille, ca rundt 1499 kr.





Lampe 8: Denne liker jeg! Den er omtalt litt oppe på siden som den litt mer "dyre" varianten. Skjønnheten får man tak i på Bohus. Satser på at denne kommer på salg i februar ;)





Lampe 9: Den billigste og enkleste lysekronen. Koster bare 499,- på Bohus.






Lampe 10: Denne bordlampen synes jeg også er skikkelig lekker. Planlegger å kjøpe to av den når pengene er i boks :) Fåes tak i på Bohus til kr 499.




Det var alt jeg hadde om lamper for denne gang ;)

Ingen kommentarer: